Personeelsfeest

Discussie in 'De lounge' gestart door HabibiAna, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Nemen jullie je kind(eren) weleens mee?

2. mona23

mona23 Niet meer actief

wat gaan jullie doen?

3. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Bij mijn personeelsfeesten niet. Het is altijd 'savonds, dus dat gaat niet. Plus dat wij met 80 mensen werken, en als iedereen zijn/haar kinderen meeneemt en ook nog de partner wordt dit veel te veel.

Bij mijn vriend is ze 2x meegeweest, maar die heeft ook maar 7 (directe) collega's. Zijn baas heeft ook een kind en van de rest mochten de partners mee.

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    nee

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Dat hangt er vanaf wat we gaan doen... Meestal niet eigenlijk.
    Maar a.s. vrijdag gaan we kerstshoppen met z'n allen (gewoon in het dorp waar ik werk, is in plaats van kerstpakket) en een drankje doen en nu neem ik hem wel mee!

6. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Het is een klein bedrijf, we gaan samen eten en er is een dans workshop. Ik hoorde dat bij het laatste feest ook kinderen mee waren, dus vandaar dat ik benieuwd was of meerdere mensen dit deden.

7. mona23

mona23 Niet meer actief

als jij rustig kunt dansen en uiteten met een kind van 2 1/2 zou ik haar meenemen, maar anders niet.
    Ik persoonlijk zou het niet doen. Ook wel even lekker, iets voor jezelf toch...

8. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

normaal is het niet gebruikelijk

9. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Normaal niet, zoals met etentjes etc.
    Echter hebben we in augustus een bbq gehad bij onze werkgever thuis. Alle partners en kinderen mochten toen ook mee. Was super gezellig, we hadden goed weer dus alle kinderen waren heerlijk aan het spelen met elkaar.

Deel Deze Pagina