Als je ruzie hebt

Discussie in 'De lounge' gestart door loncocacola, 27 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loncocacola

loncocacola Actief lid

13 jan 2008
    302
    0
    0
    Als je ruzie hebt met je partner, hoe lang duurt het meestal voordat het weer goed is en wie is degene die het goedmaakt?

Mijn partner en ik hebben sinds gisteravond ruzie en we zitten vandaag al de hele dag elkaar te negeren. Hij is zo koppig.

2. henkie24

henkie24 Niet meer actief

moet zeggen dat wij heel weinig ruzie hebben. af en toe een klein meningsverschil, maar echt ruzie.... zou niet weten wanneer dat de laatste keer was. en als het zo is gaat een van ons meestal even weg en als diegene dan na een uurtje of wat terug komt is het over.

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

Als wij eens (hebben we eigenlijk nooit) een meningsverschil hebben gaan wij niet slapen of niet weg zonder het goed te maken.
    Je weet nooit ik of mijn man kunnen in onze slaap overlijden of een ongeluk krijgen en dan kun je het NOOIT meer goed maken.
    Zo heb ik dat van huis uit geleerd en willen wij ook graag op onze toekomstige kinderen over brengen.
    Maar je man is koppig en jij zegt ook niks ;) Volgens mij zijn jullie het alle twee dan wel een beetje. :D

4. mooslie

mooslie Actief lid

14 jan 2009
    155
    0
    0
    Als me vriend en ik ruzie hebben is het de volgende ochtend zeker over.
    Meestal als we in bed liggen kiebelen we nog ff door maar dan maken we het toch weer goed ;)

5. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Wij gaan ook nóóit met ruzie slapen, altijd eerst goedmaken! Maar we hebben echt maar heel zelden ruzie, en dan nog ben ik meestal de enige die kwaad is ;)

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

als hier ruzie is is dat hooguit een half uur en dan komen we altijd alweer bij elkaar zitten en dan praten we het gelijk uit

7. Angelicaatje

Angelicaatje Actief lid

6 mrt 2008
    338
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Werker
    Hoofddorp
    Wij hebben weinig ruzie en dan duren die ook niet lang, de ruzies zijn dan wel heftig, ik gooi graag als ik weet dat ik gelijk heb ;)

8. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hier is meestal ruzie vanuit een kant!
    en dat ben ik tov hem.
    ik kan nogal neidig worden om niks, zeker nu met die hormonen!

maar echt knallende ruzie heben we niet gauw. wel vaker van die rotopmerkingen of een meningsverschil maar dat praten we later wel uit. als heb ik niet altijd het gevoel dat we daar iets mee opschieten, maar als het vaak genoeg gebeurd is wel hahaha

maar hoelang?
    uhm uurtje of 2? hooguit

9. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.886
    5.181
    113
    Home
    wij hebben niet zo vaak ruzie maar als we het hebben dan maken we het voor we slapen gaan weer goed.

10. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Meestal blijf ik het langst boos.. :oops:
    Maar het is bij ons meestal na een uurtje wel weer goed..
    Of een van ons gaat even een luchtje scheppen..

11. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Ruzie is bij ons: ik ben boos en mijn man snapt 9 van de 10 keer niet waarom.
    Dan begin ik met mijn doof-stomme concour en manlief probeert het goed te maken.
    Na 10 minuten is het meestal wel over en kunnen we er gewoon over praten...nee een echte goede knal ruzie hebben we nog nooit gehad. Dat kan niet bij mijn man die scheld niet terug

12. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

wij hebben zelden ruzie, en als we het hebben laten we het nooit zo doorsudderen. erg slecht voor je relatie vind ik. wij praten het altijd vrijwel direct uit.

13. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

Ook hier nooit zo heel lang en maken het ook altijd weer goed voordat we gaan slapen.
    Ik ben meestal degene die zich ergens aan ergert en dat dan boos uit... En man man die wordt nooit boos en dan wordt ik daar weer boos van.... (ik heb geen hormonen nodig om boos te zijn..)
    Tja en meestal maak ik het dan wel weer goed, door ff sorry te zeggen. Gaat wel altijd om hele onbenullige dingen eigenlijk

14. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

wij blijven net zolang praten tot we weer een middenweg hebben gevonden, werkt dat niet dan laten we het even rusten, vaak vergeten we het dan weer ;)

15. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    nou mijn man blijft het langste boos, hij gaat me dan ook echt negeren en daar kan ik echt niet tegen, ik kan zeggen wat ik wil om het goed te maken, maar alles is dan mijn schuld en en verder zegt hij niks, en als ik dan daar een keer genoeg van heb en een beetje boos reageer heb ik gelijk een grote mond volgens hem.Hij is nu weggegaan na een ruzie(omdat ik het eten om 16.30 nog niet klaar had,meneer denkt dat ik z,n persoonlijke kokin ben) hij gaf me dochter wel een zoen en mij niet.Ik wil het altijd snel weer goed maken,maar als je tegen iemand loopt te praten die niks terug zegt, tja hoe los je het dan op?Hij heeft een slechte dag gehad op z,n werk maar hoeft dat toch niet op mij af te reageren?

16. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@ loncocacola, Hihi.. ik zie dat heel toevallig zowat alleen mensen reageren die zelden/nooit ruzie hebben of waarbij het na een zucht weer over is. (Al geloof ik niet dat je in een relatie nooit ruzie kan hebben.. maar goed, dat daar gelaten..) Om je even gerust te stellen, hier kan het ook wel langer duren dan een uurtje hoor ;) Vooral omdat mijn man in het leger zit en dus niet altijd thuis is, dan wilt er wel eens een weekje overheen gaan :( Momenteel werkt hij tijdelijk dichter bij huis en dan kan het ook echt wel 2-3 daggies duren.. Maar dan is er wel echt iets aan de hand hoor.
    Wie het dan weer goedmaakt, hangt ook wel aan de ruzie af natuurlijk.

Nou meis, ik hoop dat jullie het snel weer hebben bijgelegd ;)
    Liefs

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    bij ons is het de volgende dag zeker over.

18. Meetie

Meetie Fanatiek lid

O en betreft dat weggaan of slapen met ruzie.. soms zit het helaas niet anders op :( Ik wil ook het liefst alles meteen opgelost hebben, maar als de een of ander echt weg moet.. En om nu elke keer vrij te nemen van werk omdat je ruzie hebt.. of om te zeggen "het is weer goed ik vergeet het je" omdat de een of ander moet werken.. hihi..

19. Writer

Writer Niet meer actief

hier ook eentje ,ik ben dan die geine die vaker boos is , en kan soms heel lang zwijgen en daar kan mij vent niet tegen en blijft netzolang praten tot hij mij aan praat krijgt :oops: ,ik kan niet tegen als hij zo rustig blijft praten , dan word ik hysterisch een min punt van mij dus ,maar als hij blijft praten wil hij ook allen zijn gelijk halen , tja dan valt het bij mij niet te praten , maar goed onze ruzie duren ook niet lang

diana , man boos om eten niet klaar was , noujaa zeg dat vind ik flauw hoor , sterkte meid

20. randi

randi Niet meer actief

wij maken ook niet veel ruzie maar als we der maken zit het er wel serieus op ( da spaans temperament hé :) ) meestal proberen we het goed te maken voor het slapen gaan maar omdat ik nogal vree koppig kan zijn is het ook al gebeurd dat het 2 dagen duurde en dan is het hier ook beeld zonder klank. meestal is het wel mijn vriend die de eerste stap zet om het goed te maken en meestal staat er dan ook een fris boeketje bloemen op tafel :)

Deel Deze Pagina