Wie nog meer ineens ziek?

Discussie in 'De lounge' gestart door Devilschase, 25 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Gisteren nergens last van. Hadden eten gehaald en een uur nadat ik dit op had, ben ik misselijk geworden.

Vervolgens twee uur later alles ondergespuugd en waterdunne diarree,buikpijn, pijn in mn maag en darmen.

Heb de hele nacht door overgegeven en op de plee gezeten omdat het er echt maar uit bleef komen. Denk dat ik wel 20 keer op die plee heb gezeten en boven heb gehangen. Zelfs een slok water kwam erbinnen een kwartier weer uit.

Vervolgens gaat het de hele ochtend redelijk. Om 10:30 5 happen yoghurt gegeten en wat water gedronken. Gaan we om 14:00 boodschappen doen... Nou ik was nog geen 5 minuten in die winkel en ik kreeg een serieuze wegtrekker. Mn neus werd helemaal koud en on mijn mond heen werd het ijskoud ,duizelig, terwijl ik in de winkel was. Gelijk naar huis,weer alles ondergespuugd.

Nu lig ik in bed en ik denk dat het een voedselvergiftiging is oid. Echter heeft vriend nergens last van. Was gisteravond ook niet helemaal lekker maar niet zo heftig als dit.

Iemand dit ook al eerder gehad? Zou het voedselvergiftiging kunnen zijn of heerst het gewoon. Lang geleden dat ik zo beroerd was.

2. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Klinkt als voedselvergiftiging idd...

Veel sterkte en hopelijk ben je gauw opgeknapt!

3. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hier ook. Gister eind van de middag ineens beroerd, paar happen avondeten gehad en nog geen uur later kwam alles er weer uit. Vandaag gelukkig niet meer hoeven overgeven, maar wel heel vaak naar de wc geweest (zeker een keer of 30 vandaag al).

Hopelijk blijft de soep er wel in die ik net heb gegeten, de beschuitjes en ors ging ook goed gelukkig.

Gaat hier in de buurt ook rond hoor, vriendjes van de kinderen waren afgelopen weekend ziek, en vorige week ook andere kinderen die ik ken. Vermoed gewoon een virus dus.

4. Musti1234

Musti1234 Actief lid

10 okt 2018
    334
    166
    43
    Vorige week ook gehad. Hele gezin in een week tijd dezelfde klachten. Hier in de omgeving heerst het erg

5. famofthree

famofthree Fanatiek lid

13 sep 2017
    1.024
    1.031
    113
    Vrouw
    Kindje van een vriendin ook ineens vanochtend . Maar het kan ook zomaar wel voedsel vergiftiging zijn. Kan allebei met deze verschijnselen

6. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik heb er helaas sinds gisterenavond ook last van.

7. Het Noro virus kan ook zo ineens beginnen.. Helaas al een paar keer meegemaakt!

Beterschap!

Ze zeggen dat AAdrink goed helpt!
    Beter nog dan cola.

DastyQueen vindt dit leuk.
  8. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.384
    867
    113
    Het heerst ook wel hoor. Paar weken terug werd ik ook zo op een middag ziek. 's middags nog met de gastkindjes gewoon brood gegeten en paar uur later lag ik ziek op bed. De rest van het gezin had er geen last van.

Beterschap! en hopelijk is het snel weer over.

9. kleinepien

kleinepien Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.363
    1.416
    113
    Vrouw
    Oost-Groningen
    Dochter kwam vorige week van maandag op dinsdag 's nachts bij ons: "ik heb in mijn bed en op de grond gespuugd..."
    Oh. Nou. Dus.
    Bed afgehaald, kots geruimd en dr met een spuugbak bij ons laten slapen. Ongeveer elk uur moest ze weer spugen.
    En toen ze beneden zat, in pyjama, vroeg ze ineens om ontbijt en wilde ze naar school. Die ik net had afgebeld.:rolleyes:

De rest van de dag was ze weer kiplekker.
    Maar ik voelde me zelf niet zo tof. En toen ik ging douchen, kwam in 1x mijn volledige maaginhoud (van de avond ervoor!) eruit.
    Ik heb vriend geroepen of ie asjeblief mijn spuugbak wilde legen, en terwijl hij dat deed, kotste hij er nog even een extra portie bij in.

De hond moest naar de dierenarts, dus vriend en dochter zijn gegaan, want "ach het gaat nog wel". Maar bij de dierenarts op de parkeerplaats werd vriend niet lekker en kwam het er aan alle kanten uit. :|
    Hij kreeg een handdoek van de dierenarts, voor in de auto. :oops:
    We zijn allebei echt nog een paar dagen flink ellendig geweest. Dusdanig, dat we de baby 2 nachten hebben laten logeren bij schoonouders, omdat we gewoon niet de puf hadden om voor hem te zorgen.
    :(

10. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Dan ben je ver de laatste die er last van heeft :) Dat virusje heerst al vanaf september. Echt vreselijk en ook lekker hardnekkig. Zelfs de Teckels zijn er van van slag geweest XD

Beterschap! En niet raar opkijken als de rest van de omgeving snel volgt.

11. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.277
    17.156
    113
    Ik voel me ook niet tof

12. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Kan met buikgriep ook zo hard gaan, vreselijk! Veel beterschap!

13. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Ik vraag me bij zulke topics altijd af.... "heerst" het nou echt altijd? Er zijn gewoon het hele jaar door mensen met buikgriep toch? Maar of het dan ook echt gelijk heerst? Het is gewoon heel besmettelijk!

Ts ik heb wel eens een voedselvergiftiging gehad.... hel!!! Zó ziek en vooral ook vreselijke buikpijn! Hopelijk knap je snel weer op en blijft het de rest bespaard.

DastyQueen vindt dit leuk.
  14. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.715
    907
    113
    Wij hebben dit 3 weken geleden gehad. Ik 3 dagen en zoontje 6 dagen. Kwam zo ineens opzetten.

Ik weet niet wat er heerst, maar ik hoor zoveel mensen over buikgriep en verkoudheidjes die weken aanhouden. Beterschap!

15. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.006
    2.372
    113
    Collega vorige week ook, zelfde verhaal.

Ik sinds donderdag de mannengriep. T slaat inmiddels ook op mijn kiezen. Geen enkele pijnstiller helpt. Gek word ik er van.

Beterschap

16. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Yep. Hier ook.
    Donderdag de jongste 1x alles ondergespuugd.
    Vrijdag de oudste alles ondergespuugd en diaree.
    Gisteren was ik zelf aan de beurt incl alles. Gisteravond laat is mijn man begonnen helaas. Kids hadden er mar goed 1 dag last van gehad... Gelukkig.

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Buikgriep kan inderdaad zo ineens beginnen.

Ooit eens gehad. Niks aan de hand. Gezellig bij onze zoon voorlezen...en ik was bijna klaar en ineens duizelig en steeds misselijker.....

1 keer spugen en daarna 3 dagen op bed.

Buikgriep is naar ...maar wel stukken beter te doen als echte griep. En gaat gelukkig ook sneller over.

Beterschap

18. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Mijn dochter. Ging vanavond om 19.30 vrolijk en gezond naar bed en werd een uur geleden huilend wakker met 40 graden koorts. Echt heel gek.

19. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Oooh ech, vind je?
    Ik vind het het verschrikkelijkste wat er is, buikgriep.
    Hier is het vaak zo dat de kinderen op een dag een paar keer spugen en het daarna wel weer gaat.
    Vervolgens krijg ik het en ik zit echt 24 uur non-stop op de wc met een emmer omdat het er in stereo uit spuit, walgelijk.

20. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    Hier begon het vorige week zaterdag op zondag nacht de jongste spuugen.toen de middelste op maandagochtend spuugen en diaree.toen ik einde van de middag diaree. De oudste spuugen en diaree in de avond. Woensdag en donderdag was het klaar. Sinds vandaag net nu ik me minder slap en naar voelde weer diaree

Deel Deze Pagina