Hallo allemaal! Ik wil vanavond soep eten, maar heb geen idee wat een lekkere soep is. Voor vanavond wil ik graag eentje die niet zo lang duurt voor die klaar is, kan namelijk pas om half 8 beginnen met koken, en die caloriearm is. Verder mogen jullie alle overheerlijke soeprecepten geven hoor, heeeeeeeerlijk! Liefs
Zelf vind ik Tomaten Groentesoep heerlijk. Ik heb trouwens de ballen verstand van calorie arm.. 1 pakje honing groentesoep 1 pakje honing tomatensoep 1 potje groentebouillon 1 zakje gesneden soep groente. En gehakt in balletjes er in. Zelf maak ik altijd een hele grote pan soep en doe ik wat in de vriezer.
Courgettesoep!! Ik hou niet van soep maar dus wel van courgettesoup! Recept - Courgettesoep - Albert Heijn
Hierbij een heerlijke kippensoep!! nodigdheden: ( voor 8 personen ) 500 gram kipfilet. 3 preien middelgroot 2 uien 2 liter kippebouillon van maggie tabletten( 4 tabletten voor 2 liter) 50 gram mihoen 2 theelepels ketjap asin 1 theelepel sambal oelek 2 eieren losgeklopt 2 eetlepels fijngehakte bladselderij ( geen gewone selderie hoor ) bouillon tabletten laten koken in de 2 liter water de kipfilet in de bouillon doen en 20 minuten laten koken. daarna de kip eruit en in stukjes snijden voeg de prei en ui aan de bouillon toe en laat dit 5 minuten koken mihoen , kipstukjes, ketjap asin en sambal toevoegen en nog 2 min zachtjes doorkoken. omelet bakken en in dunne reepjes snijden.