Hoi dames, (dit is geen reklame gewoon wat steun zoeken) Ik wou even melden dat dit dikkertje gaat starten met billy's bootcamp... Heb net via via de dvd gekregen en ik wil het wel een kansje geven. Ik lach normaal altijd wel met die tvkoopdingen maar dit zijn echte oefeningen dus wie weet helpen ze ook wel. Heb net de dvd bekeken en ik zie het helemaal zitten al denk ik wel dat ik het nu nog onderschat. Iemand ervaring met die dvd? Ik denk wel dat het leuker is in groep maar momenteel voel ik me beter gewoon thuis alleen... Nadien wil ik me mss wel inschrijven voor één of andere groepsles ofzo. Maar eerst zelf even uittesten. Dus dames duimen maar!!!! Hopelijk geraak ik wat cm's kwijt. en uhm ook kgs natuurlijk Wish me luck!
bij ons geeft iemand billy's bootcamp les..DOODGAAN betekent dat bij hem, hij zorgt ervoor dat je DOORGAAT...t werk wel ECHT Hoor....maar das weer anders als dat je voor de dvd staat. succes oh ja PILATUS werkt ook, maar niet om af te vallen, maar spierverstevigend! SUPER ben er helemaal weg van bengel
Bij mij is het echt om af te vallen en steviger te worden... Ik ga nog harder op m'n eten letten + deze oefeningen. Hopelijk krijg ik een beetje resultaat. Maar steun kan ik altijd gebruiken. Momenteel heb ik enkel de bootcamp basic training maar iets in mij zegt dat ik daar de volgende maanden zoet mee zal zijn.
Geen ervaring voor mij maar ik wil je wel heel veel succes en plezier wensen met die training. Ziet er heel heftig uit.
heb ook de dvd.. en tijdje volgehouden ben zeer tevreden met het resultaat. ik wou niet afvallen maar strakker in me velletje zitten. Na heeeel veel spierpijn ben ik tevree...
Na jaren in de fitness gewerkt te hebben kan ik je maar een ding zeggen. GA NAAR EEN SPORTSCHOOL doe het met een groep dat motiveerd veel meer dan alleen in de woonkamer. Veel mensen houden dit niet vol of doen het verkeerd met alle gevolgen van dien. Op een sportschool kan je onder begeleiding goed en deskundig afvallen. De kosten van een maand sportschool heb je er zo uit want het resultaat is er veel meer. Succes
billy's bootcamp deden wij met een stel vrienden op maandag avond in het buurtcentrum bij ons in het dorp en het was altijd heel gezellig