We zijn ons rot geschrokken

Discussie in 'De lounge' gestart door Simone79, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Afgelopen vrijdag zijn wij ons rot geschrokken.
    Onze jongste dochter Luna was die dag op het kdv, het begon allemaal heel leuk want ze mocht die dag trakteren omdat ze zaterdag jarig was.
    Ik ben nog wezen kijken toen ze mocht trakteren en dat was echt heel leuk.
    maar smiddags gebeurde het...
    Een stagiere ging met Luna en nog een kindje brood naar de eendjes brengen in het "parkje"bij het kdv.
    Luna had al stukjes brood en de stagiere was bezig voor het andere jongetje en toen gebeurde het( hoe het kan weten we niet) Luna viel ineens van het bruggetje af het water in! Gelukkig is de stagiere er achterna gesprongen(nadat ze iemand had geroepen die bij het jongetje bleef) om Luna uit het water te halen. Luna wal al kopje onder gegaan en het was een stromend beekje. Ondertussen was er een andere man langs gelopen die Luna uit het water aanpakte en mee naar het kdv heeft genomen. Luna was natuurlijk helemaal in paniek.
    Papa was kort daarna op het kdv om Luna op te halen en toen vertelden ze het hele verhaal(ze hadden mij al gebeld maar ik was aan t werk).
    We hebben de ha.post nog gebeld om te vragen wat we moesten doen maar die vertelden dat als ze niet ging braken ze geen water binnen gehad heeft. En verder moesten we de temp. in de gaten houden maar die bleef goed.

Maar nu is het zo dat ze dus sinds vrijdag echt super slechts slaapt, iedere avond en middag als ze naar bed moet wordt ze helemaal hysterisch en raakt ze helemaal in paniek.
    Ik heb wel gemerkt dat als ze echt dr ogen dicht heeft ze dus begint te spartelen, lijkt wel of ze het dan herbeleefd. Ben nog naar de dokter geweest maar die zegt dat het moet slijten. En daar kan wel even overheen gaan.
    Maar tis zo zielig om ze zo te zien, ik krijg ze gewoon niet gerust gesteld. Als ze 5tot 8u slaapt per nacht is het echt veel.

Ga zometeen ff naar het kdv met haar, kijken hoe ze daar op reageert want straks wil ze niet meer. ze gaat altijd maar 1 keer per week en as vrijdag is het koninginnedag en dan zijn we 2 weken op vakantie dus gaat ze ook niet.

Dus al met al zijn we enorm geschrokken, maar we zijn wel heel blij dat de stagiere er gelukkig achterna is gesprongen want je moet er niet aand enken wat er anders was gebeurd.....verschrikkelijk!

2. bouchere

bouchere Niet meer actief

jee dat gaat je niet in je koude kleren zitten meis!
    en wat naar dat zij zo verschrikkelijk van slag is.

wil jou en je dochter vanuit hier een dikke kuffel geven.

groetjes
    diana

3. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    jemig ik zit te trillen op de bank.
    Wat erg!!!!!!!
    Wat verschrikkelijk!!!!!!!!

Wat zal je dochter zich naar voelen.
    Jeetje wat een verschrikkelijk trauma.

En wat zal de stagaire zich verschrikkelijk voelen.

4. Skye

Skye Niet meer actief

Jeetje zeg! Sterkte voor je meisje!! Dikke knuffel

5. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Jeetje wat erg! En wat zielig dat ze het steeds herbeleefd....
    En ze is nog net te klein om het haar goed uit te kunnen leggen denk ik. Dat het een ongelukje was en zo...
    Is het misschien een idee om samen op diezelfde plek de eendjes te gaan voeren, zodat ze daar weer een positief gevoel bij krijgt? Of zou dat nog te vroeg zijn?
    Je gaat al naar het kdv om dat te proberen, maar misschien is die plek ook wel een idee.

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

nou idd.

ik moet er bij zeggen dat ik het heel knap vind ven de stagaire hoe ze gehandeld heeft.denk dat ik zel compleet in paniek was geraakt

7. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Jeetje zeg , wat zal iedereen zich geschrokken zijn !! Wel een goede reactie van de stagaire ... zo zie je maar weer hoe snel zoiets kan gebeuren :(

8. Tamale

Tamale Niet meer actief

Wow!!!!
    Dat is echt schrikken......:$
    Krijg er koude rillingen van.
    Wat ontzettend zielig!
    Ik hoop dat jullie meisje snel weer de oude is.

Dikke knffel!

9. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

wat afschuwelijk zeg!
    hoop dat de angst van je kindje snel slijt.

10. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    vreselijk! Ze is net zo oud als mijn zoontje en ik moet er niet aan denken dat die in het water zou vallen. Vreselijk!
    Jammer dat het heeft moeten gebeuren (al denk ik dat iedereen kan overkomen) maar wel goed dat ze er achterna is gesproken en meteen heeft gehandeld!

11. namya

namya Niet meer actief

bah krijg er kippenvel van, ik ga het me ook visualiseren en nou dan kan ik wel janken als ik voorstel dat er iets gebeurt met zo'n klein ding

hoop dat je meisje er snel over heen komt

:(

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ach gut wat erg zeg, verschrikkelijk zoiets en dat je kleine meid er zoveel last van heeft is helemaal zo sneu en zielig, heeft ze het er ook over?
    Ze is ook bijna net zo oud als mijn oudste en we voeren ook vaak eendjes bij bruggetjes en zoiets spookt ook weleens door je hoofd zo van wat als....en zoiets kan dus gewoon gebeuren....jeetje...heel goed van die stagiare, ik denk dat ik ook even aan de grond genageld zou staan, je weet het niet he hoe je zou reageren.
    Gelukkig voor jullie is het allemaal redelijk goed afgelopen en wens ik jullie veel sterkte toe de komende tijd, zal dus moeten slijten, ik hoop snel en dat ze toch nog naar het kdv wil.
    Dat bruggetje lopen jullie daar vaker?

13. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ach jezus wat eng!!

Oh, wat naar dat je er zelf ook niet bij kon zijn om haar te troosten....
    Het lijkt me inderdaad dat ze er een soort van nachtmerrie's over krijgt. Ook een vorm van verwerking natuurlijk. Vind ze water nu heel eng? Zijn jullie al een keer langs een slootje gelopen weer?
    Sterkte!

14. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Jeetje wat erg!:(
    ik hoop dat de angst snel slijt voor je kleine meisje!

15. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Toen ik nog leidster was op een kinderdagverblijf toen mochten wij een stagiaire niet alleen laten met kinderen op de groep. Dus al helemaal niet alleen laten wandelen met kinderen. Want als er dan wat zou gebeuren, waren de leidsters verantwoordelijk. Dus dat zijn ze ook in dit geval, lijkt mij.
    De stagiaire heeft wel goed gehandeld toen je kindje in het water viel, maar dat ze het zo ver heeft laten komen, dat begrijp ik niet. Als je bij het water staat of op een bruggetje, dan laat je een kind toch niet los lopen.
    Gelukkig is het goed afgelopen.

Durft die stagiaire jullie nog wel recht in de ogen te kijken? Ik zal me behoorlijk rot voelen als mij zoiets overkwam als stagiare...

16. Lillith

Lillith Bekend lid

29 mrt 2010
    751
    0
    0
    Randstad
    Wat erg zeg! En wat zielig dat ze het zo herbeleefd!
    Ik zou zeggen: geef haar maar veel dikke knuffels!

17. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Jeetje wat een nare gebeurtenis!
    En wat sneu dat je meissie er ook zo las van heeft.
    Hopelijk slaapt ze snel weer goed!

18. mol81

mol81 Niet meer actief

Wat vreselijk! Ik hoop dat ze het snel een plekje kan geven en jullie ook. Kun je niet een bezoekje brengen aan het KDV? Gewoon om er even weer te zijn? Als het drie weken duurt voordat ze weer heen gaat, is dat erg lang.

19. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wat vreselijk! Gelukkig reageerde de stagiaire goed en was ze snel weer uit het water... Pff, wat moet die stagiaire zich ook rot voelen zeg... En arme meid, constant het herbeleven ervan. Echt heel sneu! Hopelijk doet die 2 weken vakantie haar goed!

20. Pff.. vreselijk zeg! Kippevel. Gelukkig is er verder wel goed gehandeld!

Deel Deze Pagina