Persoon van Martinitoren gesprongen

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 18 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    Lijkt me inderdaad ook 1 van de nare aspecten van het machinistenbestaan. Vooral omdat je helemaal niets kan doen als er iemand voor springt, remmen heeft ook geen zin meer omdat zo'n trein gewoon niet snel genoeg stil staat...

Ik vind voor de trein springen of van een gebouw springen echt vreselijk asociaal, maar ik weet dat je mensen die al zo ver zijn dat ze zoiets overwegen vaak nergens meer op aan kunt spreken. Die hebben maar 1 wens...

Maris

2. Niet meer actief

Ja precies, die zijn niet meer voor reden vatbaar.
    En het is dan de taak van de brandweer om de boel weer schoon te maken enz....ook al zo iets!....Fijn hoor de stukken lichaamsdelen van de neus van de trein schrapen :confused:

Klinkt luguber maar het gebeurd wel!

3. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    Is het echt waar dat ze mogen stoppen als ze 70% van het geschatte lichaamsgewicht teruggevonden hebben? Dat heb ik een keer iemand in de trein horen zeggen toen we stil stonden vanwege zo'n gebeurtenis....

4. Niet meer actief

Oeh dat weet ik niet maar het klinkt niet onlogisch.
    Zo'n persoon spat gewoon uit elkaar en tis echt onmogelijk alles bij elkaar te krijgen!
    Dus 70% klinkt echt niet onlogisch, maar of het werkelijk zo is weet ik niet.

5. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    pfff op dit soort momenten ben ik echt blij dat ik geen brandweerman oid geworden ben

Deel Deze Pagina