Man fanatieke banksupporter, wie ook?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lumiere, 1 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Ik zit aan de eettafel wat post door te bladeren terwijl mijn vriend op de bank een voetbalwedstrijd kijkt. Opeens, vanuit het niets "WWOOOOAAAAAAAARRRRRRHHHHHH HUP HUP HUP KOM OP NOU WAAAAAAOOOHHHHH!!!!" vanaf de bank. :p:p
    Staat ie met gebalde vuisten te zwaaien en voor de bank te hupsen terwijl de chips op de grond klotst :p
    Ik kom kijken en hij zegt "wow, ik liet me een beetje gaan..."

Net ons zoontje van net 2, die graag op de bank springt en daarbij "boink boink boink!" roept.

Zijn jullie mannen ook zo fanatiek vanaf de bank? Mijne wel, zelfs in zijn eentje. Zo lang hij niet met ziektes gaat roepen en er geen vlaggetjes aan de gevel komen vind ik het wel grappig...

2. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Mijn man roept altijd heel bescheiden "yesss" als 'zijn team' scoort.

3. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Nope. Ik ben erger.. m'n vriend geeft niks om voetbal al kijkt hij wel in groepsverband en dan meer omdat het gezellig is.

4. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Nee, maar ik wel :D

5. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Herkenbaar.. Mijn Belg zit hier ook fanatiek te supporteren.. Zucht

6. Merlijn1983

Merlijn1983 Bekend lid

4 mrt 2013
    999
    0
    16
    Ik ben hier altijd degene die heel enthousiast is en roept en juicht ;)

7. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Nope, dat ben ik. Verlaat de bank ook weleens om naar buiten te rennen om daar even 'jaaaaaaaa' te brullen. Twee jaar geleden was het prachtig weer en veel mensen keken buiten naar de wedstrijden, dus dat kon prima. :D Dit jaar kijk ik geen voetbal.;)

8. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Nee, hier totaal geen supporter, hij blijft ver van voetbal :D Tijdens een WK of EK vind ik het zelf wel leuk om een beetje mee te doen met de oranje-gekte, en dan kijken we soms ook samen wel, of in een groepje bij de buren ofzo. Maar ik ga nooit in de lucht trappen of 'whoooaaaah!!!' roepen ofzo ;)
    Dit jaar geen oranje-gekte, dus ik kijk ook totaal geen voetbal.

9. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.693
    3.134
    113
    Vrouw
    Brabant
    Mijn vriend is ook zo ;) Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel zo ben. Niet zo erg dat ik schreeuwend op spring maar een 'JA, YES!' toch wel als mijn club scoort :)

Ook als hij spelletjes speelt (voetbalracespel) dan hoor ik hem boven altijd met zijn vriendin lachen, krijsen en gillen :D
    Schelden kan hij dan ook ;)

10. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Hier precies andersom. Ik sta te juichen en mee te coachen. En mijn vriend zit op aliexpress.....

11. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.467
    3.913
    113
    Vrouw
    Hier ook fanatiek! M'n vriend stond van de week nog te juichen voor de tv voor Ijsland... tja je moet wat wijzelf niet mee doen. Ik kijk zelf ook altijd veel voetbal en ben ook erg fanatiek, maar het EK kan me nu echt niks schelen (nou ja, ik ben nog steeds chagrijnig dat 'we' er niet bij zijn...).

12. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Wij zijn beide zo! Haha nu ons zoontje ook. Zo schattig! Hij is bijna 2,5 en als er gescoord wordt (maakt niets uit welk team) gaat hij gillen en rond rennen😂

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nee ik zit hier altijd te roepen en te gillen 😬

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Nee beide niet.

Als mijn man thuis is kijkt hij wel maar maakt geen geluid.

Ik kijk eigenlijk niet.

15. Roanchie

Roanchie Actief lid

24 apr 2016
    495
    5
    18
    NULL
    NULL
    Me vriend voor of nl of duitsland.
    Nu speelt natuurlijk duitsland en al paar keer gehad dat ik zo schrok dt ik duizelig ervan werd.
    Keihard whooooo hes yeahhhhh. En ik heb dan what the f gebeurd er haha.
    Ik kan er eigenlijk boos om worden omdat ik me dus het lamplazerus schrik.
    Laatst was het tot half 11 ofzo en ik wou slapen en lag nrt te slapen toen hij begon te juigen, ik schrok zo erg dat ik keihard rechtop zat en bijna van me bed vloog. Arme ik haha

16. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ohhhh mijn vader doet dat mijn hele leven al. En ik erger me al mijn hele leven mateloos aan. Ik vind het zo genant. Maar dat ligt aan mij hoor, dat weet ik. :)

17. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Mijn man geeft er niet zoveel om behalve wanneer Italië speelt, maar dan ook meer omdat ie het mij zo gunt.
    Ik daarentegen ga helemaal los en moet er dan zelfs op letten dat er geen vloekwoorden uit mijn mond komen, vind dat nog een hele opgave.
    Ik heb het overigens alleen bij EK/WK, verder laat voetbal me koud.

18. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik ben hier de fanatieke bank supporter 🙈
    En daar komt een hoop frustratie bij kijken af en toe
    Ik volg overigens het hele ek zover ik kan.
    Mijn vriend interesseert het niet zoveel aangezien NL niet speelt.

19. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Hij heeft de tv inmiddels uitgezet, wil niet zien dat Belgie misschien verliest denk ik :p
    Och arme stakker....

Van mijn vader moest het vroeger muisstil zijn tijdens voetbal. Zodra ik of m'n zusje iets zeiden was het "sssjjjjtttt stil!" Hij heeft zegt hij zelf nog steeds een hekel aan Duitsers sinds de jaren 70 vanwege het voetbal hahaha
    Gelukkig is mijn vriend wat relaxer daarmee ;)

Ik heb er zelf niks mee, dat hele voetbal.

20. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Echt super fanatiek niet, maar nu zijn land België speelt moet er wel gekeken worden.
    Dat zal vanavond troostseks of overwinningsseks worden.
    (en als ik nu naar de tv kijk gok ik het eerst :D:D)

Deel Deze Pagina