Ik wil graag een nieuw abonnement afsluiten bij Tele2 in combi met een iPhone 6s omdat hij daar het voordeligst is (internet+onbeperkt bellen). Als ik Google dan kom ik alleen maar slechte ervaringen tegen wbt Tele2. Zijn er ook mensen die wel tevreden zijn over hun service? Waarom zou jij Tele2 wel of juist niet aanraden?
Ik heb tele2 (sim only) en heb nog geen problemen gehad. Waar ik kom heb ik bereik en op de meeste plekken ook 4g internet.
Hier ook tele 2 zo der klachten.. Goed bereik en 4g internet.. Was voor mij toen ook de goedkoopste en bevalt prima!
Geen enkel probleem . ook in het buitenland had ik prima bereik. Had 1000mb voor 10,- voor het buitenland gekocht en ging ook goed.
Ik heb gewerkt voor tele2. Ik zelf zal er daarom ook nooit een abbo nemen. Als er niets mis gaat is er ook niets aan de hand natuurlijk. Maar als er wel iets mis gaat heeft de klantenservice vrij weinig mogelijkheden je te helpen. Als iets door de 'speciale technische afdeling' opgelost moet worden, moet je rekening houden met onaanvaardbaar lange wachttijden, van soms weken, waarin je probleem misschien wel of misschien niet word opgelost. Het bedrijf wil graag klantvriendelijk lijken zonder dit ook echt te zijn.
Kwa product is er niks aan de hand. Echter....klantenservice is ver te zoeken. Als je ze nodig hebt, heb je meestal een hele lange adem nodig. Blij dat wij daar weg zijn!!
Heb al een aantal jaar Tele2 zonder klachten. Ben erg tevreden, ook over de klantenservice. Ze hebben me al een paar keer prima geholpen
Ik heb ook niks te klagen. Maar ik heb dan ook nooit wat spannends gehad, van de klantenservice schijn je het niet te moeten hebben inderdaad.
Mijn man heeft er ook een Abbo afgesloten maar wacht wel al 3 weken ofzo op z'n telefoon. Ze zeggen iedere keer ja deze week maar de werkweek is weer voorbij en z'n telefoon is d'r nog steeds niet. Kunnen ook niet vertellen hoe dat komt enzo. Heel vaag allemaal. Dus vooralsnog ben ik er niet weg van.
Met het mobiel abonnement hebben we niet veel problemen, behalve dat de mobiel eigenlijk na 1 maand al moet worden nagekeken omdat niet alles goed werkt, maar er naar laten kijken is een hoop poes pas. Hier in de buurt kan het niet worden opgelost, dus zouden we naar de andere kant van NL moeten of opsturen. Daarbij kregen we ineens op de nieuwe mobiel vanaf dag 1 dagelijks berichten van een of andere sms dienst die 2 maanden 50 euro per maand extra heeft gekost zonder dat we ook maar iets aan zijn gegaan. En dan is Tele2 ook niet thuis. Het thuis abonnement alles in 1 is 1 groot drama. Grootste fout ooit dat we naar Tele2 zijn gegaan.
Ik. Geen positieve in elk geval. Veel Mbs verbruikt zonder deze te verbruiken. (Buiten abbo!). En niet een beetje maar dik 50 per maand. Vervolgens m'n simkaart maar door geknipt. (Foto's van gemaakt met datum en tijd). En jawel de volgende maand weer over m'n internet heen! Terwijl internet dus helemaal niet gebruikt kon zijn. Tig malen gebeld hun antwoordt ja soms verdwijnen er onverklaarbaar Mbs. Aangezien het abbo op mijn mans naam stond en ik hem had verhoogd (eerder) heb ik het voor elkaar gekregen om het eerder te beëindigen. Zoniet was mijn man naar de rechter gestapt (toen nog niet getrouwd namelijk)