Persoon weren kraam week

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Misha85, 30 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Ik heb ook zo'n persoon die ik niet kan luchten of zien. Helaas voor mij vindt mijn man haar wel heel aardig. Dus ik zal ook niet onder een bezoekje uitkomen. Maar ik heb wel goeie afspraken gemaakt met mijn man. De eerste tijd is echt voor naaste familie en hele goeie vrienden. Dus zij zal pas na een paar weken mogen komen. Tja en dan is het een kwestie van uitzitten voor mij, haha.

Ik moet er wel bij vertellen dat ik me er tijdens mijn vorige zwangerschap veel drukker om heb gemaakt. Maar toen is het uiteindelijk ook meegevallen.

2. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Ja hoor. Heb ik ook gedaan.

3. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Ja hoor dat mag je best.
    Heb ik ook gedaan!
    En de beste vriend van mijn ex (die jongen had mij bedreigd)

4. Mimime

Mimime Niet meer actief

Hier ook 1, wel op bezoek geweest, ik ben lekker in bed blijven liggen met m'n kleintje, en ze heeft er even naar mogen kijken, klein praatje en heeft toen beneden koffie en beschuit gekregen.

5. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    gewoon aangeven dat het nu niet uitkomt en dat je liever niet hebt dat ze onaangekondigd langs komen.

Geen idee wie of wat deze persoon is qua relatie... maar als je dr echt niet moet dan gewoon zeggen dat je er niet op zit te wachten. Is het een "moetje" bezoek dan zou ik het gewoon heeeel ver vooruit plannen en dan ook echt aangeven van .. uur tot .. uur (1uurtje laten komen i.v.m. heel veel bezoek en rusten)

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.073
    113
    Ja hoor. Ik heb ervoor gekozen haar (schoonmoeder) wel binnen te laten, maar zij mocht de baby's niet vasthouden destijds. Maar, mijn man stond hier wel volledig achter.

Want ook ik vind dat de vader wel degelijk hier ook wat in te zeggen heeft (misschien de moeder iets meer haha).

7. Minerva

Minerva Niet meer actief

Tja, natuurlijk kan dat! Ik zou de kraamzorg dan ook even inseinen dat ze die persoon niet binnen laten. Zij hoeven immers geen vrienden te worden / zijn met het bezoek en kunnen het wat makkelijker afwimpelen ;)

Ik zou dit nog wel even goed bespreken met je vriend. Het lijkt mij verstandig even de emoties te laten bedaren en het onderwerp nog even een paar weken te laten rusten. Begin er nog eens (rustig!) over als de uitgerekende datum nadert en probeer samen op één lijn te komen. De suggesties die tupp doet op p1 vind ik erg goed. Misschien dat er een compromis tussen zit?

Deel Deze Pagina