Wat wil ik op gebied van werk?

Discussion in 'De lounge' started by Tweekids, Jul 3, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ruim 4 jaar werk ik voor mijzelf en geef ik zwangerschapscursussen. Daarnaast werk ik als kraamverzorgster. Waar ik steeds meer tegenaan loop is dat ik cursus geven saai begint te worden. Het blijft dezelfde cursusinhoud, de stellen zijn anders maar toch. Kraamverzorgster ben ik nu 1 jaar voor afgestudeerd maar lijkt het ook niet te zijn, 8 dagen werken (eigenljjk een dubbel huishouden runnen) is mij erg tegengevallen ook te weinig uitdaging. Maar wat dan? Mijn vader heeft een eigen bedrijf in het organiseren van evenementen, dit heeft altijd erg goed gelopen maar nu hij 6 mnd per jaar in Spanje woont staat dit op een laag pitje. Hij geeft aan dat ik zijn bedrijf mag overnemen, hij zal mij dan ondersteunen de eerste tijd maar echt de inhoud ervan vind ik zo lastig in te schatten. Ik heb gewoon geen idee wat ik wil, klantenservice lijkt me leuk maar na een jaar heb ik dat ook wel gezien denk ik....

2. BabyFG

BabyFG VIP lid

Feb 20, 2012
    9,071
    1,917
    113
    omgeving Rotterdam
    Kun je niet eens een tijdje meekijken bij je vader dan? Lijkt mij erg leuk evenementenplanning :)

Ik zit zelf momenteel ook in een fase dat ik niet weet wat ik wil gaan doen....toch nog die pabo gaan doen en juf worden of doktersassistente in een ziekenhuis oid
    Ik weet t gewoon niet.
    Vind teveel dingen leuk, en zou t liefst wel een baan gaan doen dat je niet alleen maar naar een scherm zit te staren ;)

Moet wel lekker afwisselend zijn en geen dag hetzelfde :) moet ook op sociaal vlak veel te bieden hebben enzo.

Ik twijfel lekker met je mee ;)

Tweekids likes this.
  3. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Wat mij het meest geholpen heeft bij dit soort vragen is een loopbaancoach. Heeft mij echt aan het denken gezet

Tweekids likes this.
  4. mam1991

mam1991 VIP lid

Jan 17, 2013
    10,071
    2,096
    113
    Loop tegen hetzelfde aan. Wil lichaam geen zwaar werk blijven doen omdat het vol te houden moet blijven. Doe dat nu wel.

Vanuit mijn directe omgeving heb ik het advies gekregen om eens te verdiepen in manager assistent. Vinden ze blijkbaar goed bij me passen :roflmao: Wil contact opnemen met een loopbaancoach. Planning is om me om te laten scholen wanneer de jongste naar school gaat.

Misschien kan een loopbaancoach ook iets voor jou betekenen

Tweekids likes this.
  5. iMoeder

iMoeder VIP lid

Oct 30, 2015
    5,943
    6,290
    113
    Hoe kom je aan een goede loopbaancoach en wat kost zoiets?

6. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113

Share This Page