Verwarrend

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Amchi, 11 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amchi

Amchi Lid

6 jul 2014
    60
    0
    0
    Me eisprong is volgens cyclus en gevoelsmatig 24 juni geweest.
    Laatste 1e menstruatie dag was 11juni.
    Nog geen enkel sigaal van beginnende menstruatie.
    Wel erg vaak plassen maar dat kan ook komen omdat ik verwacht ieder moment ongi te worden.
    Verder wat duizelig heid en last van me darme gehad. Maar dat kam ook 100 andere redenen hebben.

Alle testen waren wit alle merken gehad.
    Wil nu echt wachte tot dinsdag dan is t dag 35 en als ik dan nie ongi ben zou het hcg hoog genoeg moeten zijn.

Wachten is allen zo moeilijk!! Moest t ff kwijt mis hebben jullie nog tips of ideeën!

2. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Lastig hè? Dat wachten..
    Ik had ook deze week heel erg last van duizeligheid en een opgeblazen gevoel. Helaas testte ik vandaag ook negatief, dus ik zit nu ook eigenlijk te wachten tot ik ongesteld word...

Maar goed, iedereen zegt altijd: geen bloed geeft moed! Dus daar moeten wij dan ook maar in blijven geloven! :p

3. Anneke86

Anneke86 Lid

20 jun 2014
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vorige menstruatie was op 10 juni. Mijn eisprong was volgens mij op 22 juni. Ik loop dus twee dagen op je voor. Ik heb zondag (mijn nod) en dinsdag een test gedaan. Deze waren allebei hartstikke negatief. Gisteren ben ik naar de huisarts geweest en hij zei dat niet iedereen even snel hcg aanmaakt. Hij zei wachten tot je week overtijd bent en dan nog eens testen. Vanochtend heb ik een test gedaan (5 dagen na nod) en hij was gewoon positief! Het was wel een licht lijntje en dat met een vroege test bedoelt voor 4 dagen voor nod. Ik denk dus dat ik ook echt niet eerder positief getest zou hebben.

Ik had precies dezelfde klachten als jij hebt, dus geef de moed niet op!

4. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Ooh, wat fijn!! Gefeliciteerd!!! :D

5. Amchi

Amchi Lid

6 jul 2014
    60
    0