De titel zegt het al. Zouden jullie persoonlijke info zetten in een advertentie op mp. Ik wil dus mijn bugaboo ed verkopen. Eigenlijk zou ik erbij willen zetten dat ik het nu verkoop omdat er geen 2e kindje bij komt maar dat de bug maar 1,5 jaar gerbuikt is en voor de rest al geruime tijd op zolder staat. Ik heb de spullen nu al geruime tijd op mp staan maar ik kom er nog niet vanaf en dat is nu wat ik graag wil. Wil graag dat hoofdstuk sluiten. Dus wat zouden jullie doen? En zouden jullie als jullie het zouden lezen eerder zoiets kopen of juist niet?
Ik vind persoonlijk dat het niemand aangaat waarom je iets verkoopt. Je kan er toch prima in zetten dat hij maar 1,5 jaar gebruikt is en nu maar stof staat te happen. Dan laat je in het midden waarom.
Nee zou ik er niet inzetten is niet van meer waarde waarom jij iets verkoopt toch? Gewoon vermelden dat hij anderhalf jaar gebruikt is en in welke staat of wat er mis mee is, daar kijken mensen naar die daarna op zoek zijn.
Ik had in het begin ook altijd zoiets van: ik zet er neer omdat... Maar het maakt de koper niet uit, waarschijnlijk interesseert het hem/haar niet. Maar toch... een reden geeft wel aan waarom je hem weg wilt doen. Stof happen lijkt mij een andere manier om te zeggen dat er geen 2e/3e/4e kindje bij komt.
Als aanstaande mam koop ik veel op MP, ik hoef er geen reden bij. Ik begrijp echt dat als iemand de spullen via MP wegdoet, deze ze niet meer nodig heeft, dat het niet meer gebruikt gaat worden. Wat ik (even hard gezegd) wel fijn vind om te lezen is of het voor 1 of voor meer kindjes gebruikt is, omdat dat iets over de staat zegt van het artikel.
Ik zou er hooguit bij zetten dat het maar voor 1 kindje gebruikt hebt. Een koper interesseert jouw kinderwens of toekomstplannen natuurlijk verder niets dus dat zou ik er zelf niet bij vermelden...
Er staat inderdaad bij dat het maar voor 1 kindje gebruikt is. Staat nu weer op mp, hopenlijk nu wel een fatsoenlijk bod erop.
Het zegt echt niet wat over de staat van de kinderwagen of het voor 1 of 2 kinderen is gebruikt. Onze bugaboo zag er na 2 kinderen nog net zo netjes uit als na ons 1ste kind. Is gewoon een kwestie van hoe mensen zelf met de spullen omgaan. Ik heb onze bugaboo van 5 jaar oud voor 400 euro kunnen verkopen.
Dan ben je een uitzondering op de regel. Poeh... 400 euro? Dan heb je echt kopers gehad die precies die stof wilden of die geen flauw benul hebben van wat er 2ehands te koop is.
Ik denk dat het een combinatie was. Ik had 2 kleuren bekleding en daarnaast wordt er bij ons in de buurt gewoon weinig duurdere wagens aangeboden. In de randstad zag je overal bugaboo's of stokke's....hier in het noorden zie ik vaker de wat goedkopere wagens.
Of hoeveel je loopt..... Maar moet zeggen dat ik die info ook wel fijn vind om te lezen (voor 1 of 2 kinderen gebruikt)