Schoonmoeder, nonkel, overgrootouders (beide nog goed gekend), opa, 3 vrienden en nog wat andere familie
Ik voor mijn vlinderkindje, maar dat wist jij wel Overigens brand daar elke dag wel een kaarsje voor.
Ik heb al heel lang niets meer aan allerzielen gedaan. Toen ik bij mijn ouders woonde ging ik nog wel naar de kerk (moest van mijn ouders). Nu vind ik het geen meer waarde voor mezelf hebben, ik denk meerdere keren per week/maand of jaar, aan mijn vriendinnen/vrienden/familie en mijn oma, en vooral aan hoe mijn frummeltje zou kunnen zijn als het niet was uitgelopen op een miskraam.
Ik brand een kaarsje voor mijn dochter, mijn oma en voor mijn allerliefste buurvrouw, die afgelopen zondag na een lang ziekbed is overleden. Sandy
Ik steek een kaarsje aan voor mijn overleden nichtje,stillborn vorig jaar met 32 weken en voor mijn eigen vlinder,met 12 weken dood.
Mijn beide oma's. Mis ze beide soms heel erg omdat ze dingen konden zeggen waarmee je jezelf dan meteen beter voelde. Heb veel steun aan hun herinneringen.
Ik brand een kaarsje voor mijn oma die ik helaas nooit gekend heb en voor onze vier engeltjes. Ik moet wel toegeven dat hier dagelijks een kaarsje brandt voor onze engeltjes en niet alleen met Allerzielen. En niet alleen voor hen, maar ook voor de vlindertjes uit onze vlinderhoek op ZP. De verhalen staan me zo nabij. Deze dag denk ik echter wel meer aan ze dan anders. Een aantal berichten verwijderd - beheer heeft dit topic toegestaan.
Net naar de kerk en het verlichte kerkhof geweest en daar kaarsje gebrand bij graf van onze dochter* en mijn schoonmoeder.
Voor mama, oma, opa ,oompie, me broer, me neef, 3 tantes , 1 oom een aantal vrienden kennissen en collegas..
Kwam net langs een stil kerkhof met honderden kaarsjes. Prachtig! Voor mijn grote kanjer *jurre en mijn allerliefste papa en natuurlijk alle andere dierbaren.