hi, wie heeft er ervaring met de chocolade taart van de appie? hij kost zo iets van 5 of 6 euro, en ik vind dit zonde als het erg tegen valt (wil dit met kerst serveren) is hij lekker smeuïg? bijvoorbeeld en vullend? en boven alles lekker, en heeft het een echte chocolade smaak wie o wie
Ik vind hem lekker. Lekkere choco smaak en luchtige mouse. Heb m al een paar keer gehaald en ging ook steeds weer op. Vind hem trouwens wel klein.
Ik vond hem tegenvallen. Hij is vrij prijzig voor zo'n klein supermarkt taartje en je proeft de 'waterige' chocolade. Mag ik er wel bij zeggen dat ik 3 jaar bruidstaarten heb gebakken en dat ik daardoor erg verwend ben?
Bedoel je die ronde chocoladetaart? Er is er namelijk ook eentje speciaal voor de feestdagen, deze ken ik niet. De ronde chocoladetaart is heerlijk . En bedankt, nu heb ik zin in chocoladetaart
haha!! ja de ronde, ohhhhhhhh super gaaf bruidstaarten ik begrijp dat die beter zijn dan een supermarkt taart haha!!
oeeeee ja ik zit ook altijd te loeren op die choco taart bij appie ik kwijl dan de halve winkel door met dat ding in mijn gedachte maar die prijs hield mij steeds tegen. twijfel twijfel zit geen andere rare jam vulling ofzo in toch?? gewoon echt choco choco neem ik aan?