Persoonlijk jaaroverzicht 2014.

Discussie in 'De lounge' gestart door Loviedovie, 19 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dit jaar was niet mijn beste zal ik maar zeggen:

-uitgerekende datum van onze L* in februari
    -weer zwanger in april maar een miskraam eind juni
    -mijn vader is opgenomen in het ziekenhuis en hij gaat steeds meer achteruit, ik hoop dat hij snel weg mag zijn....:(
    -schoonmoeder geopereerd aan galblaaskanker, dat is gelukkig wél goed afgelopen
    -en gisteren de grootst mogelijke blunder gemaakt die ik mijn hele leven niet meer zal vergeten.....Kan er wel om lachen, maar het was héél erg :):):):p

nee, ik wil gauw naar 2015!!

2. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Knuffel meis!

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Lief van je, dank je wel. Hoe is het met jou? even OT :)

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.183
    113
    Brabant
    Wat een zware jaren hebben jullie gehad:(

Ons jaar was ook een om gauw te vergeten.
    We koesteren onze liefde en onze kinderen en gaan heel, heel gauw naar 2015!!

5. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Heel veel sterkte met je man. Ik hoop dat de kuur aanslaat. Ik duim mee!

En erg van de kindjes ook zeg. :(

Hopelijk word 2015 jullie jaar!

6. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    jeetje wat een verhalen hier :( ik wens iedereen een goed 2015 toe!!

Hier een mooi jaartje gehad, met weinig diepte punten eigenlijk.

April - man heeft zijn diploma gehaald, dat was een eis om te mogen blijven werken waar hij nu zit.

September - eindelijk na 2 jaar op vakantie met het hele gezin, auto kapot op de heen weg dus moesten weer terug :(

November - positief getest

Dit zijn onze hoogte/diepte punten geweest van dit jaar dus echt een rustig jaartje gebleven gelukkig :) We gaan met volle moed 2015 te gemoed.

7. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Jeetje..... Ben er stil van..... Heel veel sterkte en ik duim ,hoop en bid met je mee dat deze kuur wel mag aanslaan.

8. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Wij hebben een fijne 2014 gehad:
    -Tijdens het bouwen van ons huis, een huurhuis kunnen vinden
    -Huis eerder klaar dan verwacht!
    -Man nieuwe baan
    -gezonde kinderen

Enige minpunt is dat ik met een burn -out thuis zit.

9. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Nu wel weer goed. Lees mijn berichtje voor jouw berichtje maar eens, staat het verhaal in grote lijnen in :):)

10. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

2 maanden ziekenhuis. Niet leuk. Maar toch: eindelijk een ommezwaai in mijn ziekte. (lyme) Eindelijk aan de beterende hand na 3 jaar aanrotzooien!

11. Kolovski

Kolovski Niet meer actief

Hoop dat 2014 snel over is.

En dat 2015 snel begint en mij meer moois mag brengen dan 2014.

12. Nouralayn

Nouralayn Actief lid

28 apr 2014
    372
    1
    18
    Noord-Brabant
    Ups:
    - Getrouwd met de liefde van mijn leven
    - 2 maandjes later verblijd met een zwangerschap! Ons eerste wonder is op komst, en wie weet sluit ik dit jaar dan ook af met het allermooiste geschenk ;)
    - Na 24 jaar als enig kind te hebben doorgebracht, kreeg ik het nieuws dat ik in juli 2015 een broertje of zusje mag verwelkomen.

Downs:
    - Veel financiële hobbels en tegenslagen
    - Stiefmoeder op en neer naar het ziekenhuis ivm HG zwangerschap
    - Auto ongeluk

En toch laten we het geluk altijd overtreffen en staan we positief in het leven!

13. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    20 kg afgevallen, 20 kg weer aangekomen, 10 kg afgevallen. Al met al geen succes met afvallen in 2014 :);)

17 juni: ons eerste hondje in moeten laten slapen :(

31 maart: hoera een nieuwe baan!!
    21 november: hoera, ontslag genomen! ;)

28 augustus: WTF?! IK BEN ZWANGER!? Kloppen deze 11 testen allemaal wel? :D Helemaal spontaan, een grote verrassing!!

29 november: we krijgen nog een zoontje!

15 december: goede 20 weken echo!

Genoeg om dankbaar voor te zijn in 2014 :)

Hopelijk mag ik dat volgend jaar december weer zeggen. Eind april/begin mei zal ik een geplande sectio ondergaan waar voor mij best wat risico's aan zitten. Ik vind dit heel spannend en ga dan ook met gemengde gevoelens 2015 in en richting de bevalling.

Mijn gedachten gaan regelmatig uit naar diegenen die voor grote uitdagingen in het leven staan, soms zelfs uitzichtloze situaties.
    Ik wens diegenen veel sterkte toe...

14. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    Toen 2014 begon zei ik al dat het een rotjaar ging worden...
    2 januari om 5.30 uur had ik al ene auto ongeluk, auto total loss!
    2 weken later kregen we te horen dat Devano misschien een oogafwijking heeft... na vele onderzoeken in september de diagnose albinisme gekregen!
    In april is opa gevallen en volgde er vele onderzoeken. Daar kwam uit maagkanker met veel uitzaaiingen en niks meer aan te doen dus.. na een heel kort en heftig ziekbed is hij in juni overleden en gecremeerd op mn mans verjaardag!
    We wisten niet of we wel op vakantie konden gaan, maar gelukkig is dat wel doorgegaan en 2 weken later hadden we een geweldige vakantie in Spanje!
    Ook hebben we nog even flink verbouwd :) nieuwe keuken, overkapping en overal nieuwe ramen en voordeur.. ben er heel blij mee
    Tussendoor is de buurman bij mn ouders overleden waar we heel goed contact mee hadden (ook allanger kanker)
    Toen Devano 1 jaar werd is mn andere opa overleden, ook aan kanker en heeft euthanasie gekregen uiteindelijk..

Dus al met al geen super jaar en hopelijk wordt 2015 beter!

15. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    het mooiste in 2014 de zwangerschap, mooie echo's van ons 2e kindje etc
    het minst leuke de extreme misselijkheid en het daarbij 6 weken moeten missen van mijn man was wel zwaar.

in 2015 MOET ik echt op vakantie heerlijk naar de zon daar ben ik wel echt aan toe heerlijk genieten met mijn gezin

16. mamabri

mamabri Niet meer actief

Poeh! Dat is ook niet niks, jeetje.....:$

17. Luja

Luja Niet meer actief

Downs:
    - de meest eenzame maanden ooit gehad met mijn inmiddels ex-partner (asperger), die mij gerust hele avonden naast hem op de bank liet huilen omdat ik het niet meer zag zitten en me gewoon met een blik vol walging aankeek en niks maar dan ook niks wilde doen om het weer te laten werken. En hierdoor beseffen dat het echt niet ging werken..
    - zelfmoordpoging van ex-partner toen ik de knoop doorgezet had en hem zei dat ik er echt mee stopte en een andere woning had gevonden.
    - de hierop volgende opname van mijn ex-partner en alle gesprekken bij de psychiaters die erbij hoorden.
    - werkeloos geraakt omdat ik door de opname de volledige zorg over mijn kindjes en mijn baan niet kon combineren.
    - 16 december dus na 7 jaar op die afdeling noodgedwongen afscheid moeten nemen.
    - zelf heel erg in de knoop zitten met mijn gevoelens en het heel moeilijk vinden om mensen te vertrouwen in deze kaa-uu-tee tijd.

Ups:
    - de eerste stapjes en woordjes van mijn zoontje
    - het moment dat de woningbouw me belde dat ze me een urgentiewoning hadden toegekend.
    - de sleutel krijgen en alles hebben kunnen inrichten.
    - heel veel, belachelijk veel, steun gehad van iemand die heel belangrijk voor me is.
    - voor het eerst thuis kunnen komen en echt rust hebben.
    - de wetenschap dat ik komende maanden volledig rust ga hebben om alles weer op de rit te krijgen.

18. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Positieve dingen:

- gbp gehad en daardoor 48 kilo afgevallen
    - naar Disney geweest met de kinderen, was heerlijk!
    - mijn man heeft zijn droombaan gevonden, met droom salaris waardoor we snel op 1 inkomen een nieuw huis kunnen kopen
    - mijn oudste is gediagnosticeerd met autisme, en ja dat is positief! Eindelijk begrijpen we hem. Het gaat heel goed met hem!

Minder:
    - ik ben mijn baan kwijtgeraakt
    - ik heb ervaren dat er ergere pijn bestaat dan bevallen (galstenen)

En dat was het. Het was een heerlijk jaar en dat wordt 2015 ook!

19. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Jeetje Luja, wat een jaar :(

20. Joy1

Joy1 Bekend lid

11 mrt 2013
    512
    2
    18
    NULL
    NULL
    2014 is het jaar waarin ik voor het eerst moeder geworden ben, op 6 augustus.. En ook het jaar waarin ik op 18 september mijn ja-woord heb gegeven aan mijn liefde in Toscane!

Ik denk dat 2015 het moeilijk krijgt dit te overtreffen :)

Deel Deze Pagina