Verschrikkelijk moeilijk jaar geweest maar er schijnt weer licht aan het einde van de tunnel dus we gaan 2015 heel positief in! 🙏
Hoogtepunten: geboorte van mijn neefje waar ik bij mocht zijn. Erg bijzonder om een bevalling mee te maken zonder dat je er zelf ligt. Diagnose van mijn zoon. Na ruim 5 jaar sukkelen, met handen in me haar niet wetende wat er aan de hand is voel ik me nu Serieus genomen en kan mijn zoon de hulp krijgen waar hij naar verlangt en kan zo hopelijk beter begrepen worden en geholpen. Oa heeft hij SI wat veel verklaard, dit icm een vorm van autisme wat nu onderzocht wordt bij ggz. Dan zou je zeggen das toch een dieptepunt. Nou nee. Dat er wat is was duidelijk maar om je zoon zo hulpeloos te zien, onbegrepen en continu te moeten horen op toen crèche en nu school dat hij anders is en niks met hem kunnen beginnen ben ik blij met duidelijkheid. Hij volgt al jaren Fysio, Logepedie, sofa training etc. Geboorte van andere neefje begin deze maand Dat ik dit jaar een keer geen operatie heb hoeven ondergaan . Helemaal blij mee. Dat ik ipv zeer negatief ivm wia, gezondheid etc nu weer positief in het leven sta. Heb er zin in. Was vorig jaar wel anders. . Heb me draai gevonden , heb controle los gelaten en zie wel wat het leven me bied. Nu gewoon genieten van ons mooie gezin, ons huisje en het leven ----- Dieptepunten Het onverwachts overlijden van tante van mijn man. Was dol met de kinderen en had echt een impact op hun leventje Te horen gekregen dat mijn rug vast zetten de enige optie is om rug en been klachten te verminderen en op de wachtlijst gezet voor deze zware operatie. Dit is iets voor 2015
Hoogtepunt: De geboorte van onze jongste dochter! Zij heeft ons gezinnetje echt compleet gemaakt! Zo'n heerlijk kindje, super tevreden en 95% van de tijd op en top vrolijk Dieptepunt: - Mijn opa die heel erg ziek is geworden en alzheimer heeft. - het onderuit gaan van mijn mans bedrijf. Jaren geploeterd en keihard gewerkt. Maar helaas is het hem niet gelukt om het hoofd boven water te houden en moest hij noodgedwongen de handdoek in de ring gooien. Dus 2015 gaat helaas niet een mooi jaar worden op dat gebied, aangezien het nogal gevolgen gaat hebben.