persoonlijk schilderij van mijn gezin!! maar waar???

Discussie in 'De lounge' gestart door proudmother, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Nee, allemaal hobby.... niet te geloven toch?

Sorry TS, ik wijk een beetje af...

2. Yukl

Yukl Niet meer actief

Wauw Tara84! Verkoopt hij wel zijn spullen? Ik denk dat ze zo weggaan. :)

3. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    De originele tekeningen verkoopt hij niet, wel kopieën en kaarten. Deze verkoopt hij op markten terwijl hij demonstraties geeft van het tekenen. Andere dingen verkoopt hij af en toe, zoals kunstwerken voor de tennis- en voetbalvereniging. Maar ze zijn totaal niet comercieel ingesteld en willen nooit in opdracht werken (moeder is ook al zo creatief). Ik ben ervan overtuigd dat ze hier genoeg mee kunnen verdien om er niet meer naast te hoeven werken.

4. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Knap hoor Tara, ik keek net op de website en het kwam mij al zo bekent voor, heb laatst een stukje op omroep Brabant gezien, riep toen al naar mijn vriend moet je eens kijken wat mooi. En ook grappig dat het zo dichtbij is, ik woon zelf in Cuijk.

5. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Hee, wat grappig!! Tja, daar gaat mijn anonimiteit;) Mijn ouders wonen ook in Cuijk! Hij is laatst inderdaad twee keer op omroep Brabant geweest. Helaas is de zandsculptuur die je daar zag vernield door dronken jongeren...

6. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Dat meen je niet, belachelijk zeg! Zit er zoveel werk in en een paar dronken jongeren vernielen het.

Iedereen die op de website kijkt kan zien dat het allemaal in Cuijk/haps/Beers/Linden is dus door die link te plaatsen was je anonimiteit al weg ;).

7. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    '

Ja, inderdaad:) maakt ook niet uit verder hoor. De mensen die niet mogen weten dat wij bezig zijn met zwanger worden, komen hier toch niet.... hoop ik;)

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.274
    6.802
    113
    Hij hoeft niet eens zijn werken te verkopen. Al zal hij anderen leren...

9. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    @ Tara81, kan het zijn dat hij vorig jaar op de braderie in Lanaken heeft gestaan?
    Ik denk dat ik dit werk al eerder gezien heb nl.....
    Het zijn idd net echte foto's

10. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Tara wat een talent! Echt prachtig, en ik ga dit helemaal niet lullig bedoelen want hel terrecht ben jij trots op dat werk maar ts zoekt iemand die wel in opdracht werkt...bedoel hey dus echt niet lullig maar eh nou ja je snapt het vast wel...

Zou wel willen dat je opa voor mij wat maakte ;)

11. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Je hebt helemaal gelijk hoor, daarom zei ik al eerder sorry tegen TS:) Dus graag geen reacties meer op mijn post dames.
    Vind het zelf alleen zo mooi dat ik het toch even wilde laten zien. (oh en het is mijn schoonvader, niet mijn opa;))

12. proudmother

proudmother Actief lid

22 aug 2009
    145
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank jullie wel alle reacties...

wat ik in mijn hoofd heb is in ieder geval geen portret van een nagemaakte foto ofzo... ik wil niet echt de gezichten van ons of de kinderen.

ik wil een schilderij waarbij ik kan toelichten dat het dat, dat of dat is... en ik hoop dat ik hier iemand creatiefs tegenkom of dat iemand mij daarna linkt. die aan de hand van vragen een beeld in zijn hoofd krijgt en daar een schilderij van maakt.
    het mogen wel een soort van poppetjes zijn... maar geen daadwerkelijke gezichten!!
    pffff ik heb zelf wel een soort van iets in mijn hoofd, maar ben zelf heeeelemaal niet creatief dus op de één of andere manier komt het er niet uit hoe ik het precies wil!!

hoop dat het gaat borrelen als ik met zo'n man/vrouw in gesprek zit!!
    dus... ik ben opzoek naar iemand met een creatieve geest die hele mooie schilderijen kan maken.!!

wie ow wie heeft zo'n schilderij thuis want wil heel graag een voorbeeld zien, zo kan ik misschien uitleggen wat ik bedoel!!

bedankt voor zover allemaal!!!

Deel Deze Pagina