Ik ben en beetje aan het orienteren wat ik wil gaan doen. Ik werk momenteel op kantoor als administratief medewerker. Ik ben 21 jaar en verdiende op fulltime basis 1200 NETTO voor 40 uur Ik werk nu partime voor 1000 Netto voor 24 uur. Ik kan mijn eigen tijden en dagen indelen. Klinkt als een droombaan. Toch wil ik wat anders doen,en of een opleiding gaan volgen maar ik wil niet gaan zakken met mijn salaris. Ik heb het idee dat ik gewoon op het gemiddelde zit. Anderen vinden weer dat ik weinig verdien, en sommige vinden mij gek als ik zeg dat ik wat anders wilt. XXX
uh, geen idee wat het per maand is, werken hier met bonussen ed. is iig 16000 op jaarbasis voor 24 uur.
1000 euro NETTO voor 24 uur op je 21e? Dat is echt niet gemiddeld hoor! (maar je zegt 1500 BRUTO voor 40 uur en 1000 NETTO voor 24 uur? Volgens mij klopt er dan ergens iets niet...?)
Het klopt wel.. Ik verdiende 1500 bruto voor 40 uur. Dat is ongeveer 1200 Netto. Ik verdien nu 1000 NETTO voor 24 uur, dat zal ongeveer 1200 bruto zijn denk ik. Dat weet ik nog niet want ik moet mijn eerste partime salaris sepcificatie nog ontvangen. Heb het boven even aangepast
deze topic is al geweest toch? verdien een verschilend salaris per maand, tussen de 13 en 1600 ligt eraan of ik 26uur of meer werk
Ik verdien 10.93 bruto p uur. Dit komt afhankelijk hoeveel dagen een maand heeft op 1265 bruto en 1090 netto per maand uit. Ik werk 25 uur per week.
Ik werk 34,4 uur per week, en verdien daar 1700 netto mee. 1000 euro netto voor 24 uur per week op je 21e vind ik trouwens niet zo laag hoor...integendeel. Je valt nog onder het jeugdminimumloon, en dan is dit volgens mij een relatief goed salaris. Het netto minimumloon voor een 21 jarige die fulltime (40 uur) werkt is 846 euro. Daar zit jij ver boven!
dit topic is een poosje geleden toch nog uitgebreid besproken? ik baal dat ik bij dit bedrijf geen 13e maand krijg. krijgen jullie allemaal een 13e maand?
1512 bruto, werk 32 uur gemiddeld Werk in de zorg dus afhankelijk van onregelmatigheid verdien in. tussen de 1200-1400 euro
Ik werk niet dus kan er niet over mee praten, maar ben wel benieuwd voor als ik ooit weer eens zou gaan werken.. Misschien kunnen jullie er ook bij zetten wat jullie precies voor beroep hebben/doen?
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... en&start=0 Hier is inderdaad al een topic over (en volgens mij nog wel meer trouwens). Daarom doe ik deze dicht Als je wil dat deze geopend wordt, laat het mij maar even weten. Als je je info gevonden hebt... ook goed! Groetjes, Josien