we kregen elke week reclame folders van de kruidvat nu is er een nieuwe bezorgster en zij brengt ze niet meer bij ons. waar kan ik naar toe bellen om er melding van te maken? ik ontvang ze graag vooral voor de pampersaanbiedingen.
Ik weet niet waar je naar toe kan bellen... Ik heb hem ook een tijd niet gekregen en ik keek altijd op internet daar staat de folder zondag al online... Dus nu kijk ik ook vaak nog eerder
Volgens de website van Kruidvat: http://aswatson.helptu.nl/(srb2je45ci40vg55wwyouy55)/p_sn_li.aspx?NodeID=146 Ik heb de folder niet of te laat ontvangen De bezorgservice moet de folders voor woensdagavond 00:00 uur bezorgen over de dan lopende week. Heeft u de folder niet of te laat ontvangen, dan kunt u dit aan ons doorgeven via het mailformulier. De bezorger heeft enige tijd nodig om het uit te zoeken, vandaar dat het even kan duren voordat de folder weer bij u in de bus valt. Vanaf 2 dagen voor de ingangsdatum kunt u het magazine online bekijken. »
wij hebben ons ook aangemeld voor de internetfolder, ideaal. op zondag krijg je dan een mail binnen, daar staat dan de folder in en nog andere aanbiedingen. echt heel handig, want je weet nu altijd op tijd wat de reclame is zodat je er ook op tijd bij kan zijn! joyce