matrasbeschermer vs?????

Discussion in 'Zwangerschap' started by s1986, Jan 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. s1986

s1986 Niet meer actief

Heb toen ooit eens gehoord of gelezen dat je een ....moest kopen.
    Zo'n plastic ding in je kraampakket kraakt verschrikkelijk en je zweet je kapot. Maargoed iemand een idee wat je er ook goed voor kan gebruiken? Ik weet het niet meer:)

2. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

Dec 21, 2009
    4,971
    432
    83
    Nederland
    Ik heb gewoon een mastrasbeschermer met zo'n laagje. Ik noem het een plaslaken, maar weet niet of het ook zo heet:p

3. rinslll

rinslll Bekend lid

Jun 19, 2009
    624
    0
    0
    Bij de action, hema heeft ze vlgs mij ook, antilek matrasbeschermer, voor paar euro, merk je niets van!

4. mugje

mugje Actief lid

Jul 28, 2010
    379
    0
    16
    NULL
    NULL
    Molton?

5. macy77

macy77 Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,239
    1
    0
    ja, een molton matras beschermer. Heb ze ook in het bedje van mijn zoon liggen. Bij de Wibra gekocht voor een paar centen. Veeeel goedkoper als die van de Hema iig.

6. mama petra

mama petra Actief lid

Jan 7, 2009
    161
    0
    0
    Ik heb bij mijn eerste zwangerschap zo'n "plaslaken" gekocht bij de leenbakker.
    Deze kraakt niet, is uitwasbaar, het enige nadeel is dat je er soms ook kan van gaan zweten.
    Verder ben ik er erg blij mee. Gebruik hem nu altijd als de rode duivels aanwezig zijn.
    (vooral de 1e paar x na de bevalling was ik blij dat ik hem had)

7. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    Heb toevallig gisteren van mijn schoonmoeder ook zo een molton gehad, is tegen bedplassen. maar dat kan ook het vruchtwater opvangen toch.. net zo handig als net de vliezen breken in bed

8. noa80

noa80 Bekend lid

Jun 7, 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook een molton met beschermlaag gebruikt........normaal worden deze gebruikt bij incontinentie maar ook geschikt voor de laatjes loodjes van je zwangerschap. In ieder geval geen gekraak en ook een stuk minder gezweet bij mij althans.
    (ps had hem wel voor je mee kunnen nemen maar dat is nu te laat)

9. s1986

s1986 Niet meer actief

Nou dames bedankt voor jullie reacties! Ga straks even kijken voor een molton matrasbeschermer.... Weet nog wel dat diegene het nu gebruikte voor de kids, om ze luiervrij te maken. Maarja wie????

Share This Page