Hoi meiden, Morgen een spannende dag voor mij, ik sta dan in de rechtbank samen met mijn ex werkgever. Hij heeft mij ontslagen terwijl ik een vast contract had. Ik ben erg benieuwd wat de uitspraak van de rechter zal zijn, mijn advocaat heeft er hele goede hoop op. Hopelijk zal morgen het recht zege vieren. Willen jullie alsjeblieft voor mij duimen op een super goede afloop? Liefs Mariska
Nou meid mijn duimen draaien al over uren dus dat voor jou kan er wel bij. Ik zal ook voor jou duimen op een goede afloop Liefs Lover
Ik duim voor je! Ben er zeker van dat je wint,wij hebben hier hetzelfde meegemaakt met mijn man en zijn werkgever. Zolang je een vast contract hebt en zij niet 100% kunnen aantonen dat jij je werk niet goed hebt gedaan hebben ze geen poot om op te staan. Als je een schappelijke rechter hebt krijg je ook nog eens meer als dat je eist! Succes
Waarom heeft hij jou dan ontslagen als ik mag? en waarom alleen deze maanden betaalt krijgen? En niet meer maanden?
Hij heeft mij ontslagen omdat ik iets met mijn huidige man heb gekregen (die werkte daar namelijk ook op dat bedrijf) Ik ben daar ontslagen in juli en mijn arbeidscontract wordt morgen door de rechter ontbonden, vandaar deze maanden
Meiden, onwijs bedankt voor jullie medeleven. Ik laat natuurlijk zo snel mogelijk weten hoe het is afgelopen. Liefs Mariska