Mijn zusje wil graag haar vriend verrassen met zijn verjaardag, door kaartjes te kopen voor een voetbalwedstrijd van ajax en feyenoord. Hij is Ajax fan. Maar nu is het zo dat die kaartjes best duur zijn. Maar ze vertelde dat als je in het bezit bent van een ajax clubkaart, dat je dan wat voordeliger uit bent. Dus mijn vraag is, wie is er in het bezit van zo'n clubkaart en zou mijn zusje kunnen helpen met het kopen van die voetbalkaartjes? Ze heeft er 2 nodig. Die wedstrijd is al op 1 november. Groetjes lon_cocacola
Kan je niet helpen met een clubkaart, maar is het wel een thuiswedstrijd? want ik dacht dat de bezoekende club geen supporters/publiek mee mag nemen. als ze gewoon thuis spelen is het uiteraard geen probleem
Wij hebben een clubcard voor Feyenoord en daarmee kan je niet voordeliger kaarten kopen. Je moet een clubcard hebben om uberhaupt kaarten te kunnen kopen voor de wedstrijden. Clubcards zijn ahw een soort ID kaarten voor de voetbalcubs.
Niet voor alle wedstrijden, maar wel voor risico wedstrijden.. Voor Ajax-Feijenoord kan je per clubkaart maar 1 kaartje kopen..
Je kunt niet zomaar op een andermans clubkaart kaartjes kopen. Dan zouden alle "hooligans" met stadionverbod zo naar binnen kunnen