Gisteren met een enorm domme actie in volle vaart tegen een betonnenrand getrapt. Zijn grote teen en voet werden gelijk blauw en enorm dik ik ben gelijk gaan koelen. Maar nu ik heb niet belasten en het is nog steeds dik. De pijn zit vooral op het gewricht van middenvoetsbeentje naar eerste teen kootje en kan mijn teen niet bewegen. Nu zei mijn man ik wil dat je naar de huisarts gaat maar in mijn beleving die die er niets aan
Bij mij was er een keer een splinter van me bot af in me teen. Toen deden ze er inderdaad helemaal niks aan... Sterkte ermee!! Pijn hè
Als je teen gebroken is doen ze niets. Middenvoetsbeentje is een ander verhaal. Daar heb ik 4 weken tot m'n knie mee in het gips gelopen. Zou dus ff een foto laten maken!
Bij een gebroken middenvoetsbeentje kom je idd gewoon in het gips. Dus zou zeker wel even een foto laten maken.
Ik ging na 2 dagen pas een foto laten maken. Ik kon niet meer staan op m'n voet en het was dik en blauw.
Idd een teen is niets aan te doen. Denk dat je bij twijfel toch beter een foto kan laten maken. Sterkte hoor
Exact wat Tese zegt. Ik heb 6 weken in het gips gezeten. Ik had het eerst niet zo door maar na twee dagen was mijn voet zo opgezwollen en dik dat mijn ouders me toch maar een foto lieten maken.