Hoi meiden (en een enkele man) Ik zie door het camera bos de bomen niet meer... Afgelopen weken hebben we in verschillende zaken gekeken naar een nieuw foto toestel. En we krijgen overal verschillende adviezen. De ene zaak adviseert een bridge camera van canon (tussen compact en spiegelreflex in) de andere weer een uitgebreide compact camera van sony etc etc Inmiddels weten we het gewoon niet meer.. Wat we willen: Een goede makkelijk hanteerbare camera die handig is in gebruik. Hoeft niet al te uitgebreide functies hebben aangezien ik die waarschijnlijk toch weinig gebruik omdat ik zo'n lekker leek ben... -Willen graag wifi/makkelijk overzetbaar naar computer/telefoon (bijna alle camera's hebben dat) -Betere kwaliteit foto's van de kids dan met een telefoon -goede close up foto's maken -makkelijk meeneembaar (dus geen lens van 20 cm er aan) -max 300-350 uitgeven Wie heeft er tips?
Wil je 2 fotocamera's kopen Dubbel gepost denk ik.. Een maand ofzo geleden opende ik dit topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/welke-fotocamera.653107/ Misschien heb je er iets aan?
Oja...nu zie ik het ook... 2 camera's is wel een beetje veel van het goede Een spiegel reflex is voor ons net een stap te ver, qua opties/gebruiksgemak maar ook qua kosten... Maar lief dat je je topic even op hebt gezocht
Wij hebben een uitgebreide spiegelreflexcamera en daarnaast een Nikon Coolpix. Die laatste gebruiken we het meeste want lekker handzaam en toch mooie foto's en overzetten via wifi. Mijn ouders hebben m ook. Kijk hier evenvoor vergelijk, je hebt verschillende modellen met diverse functies. http://www.nikon.nl/nl_NL/products/category_pages/digital_cameras/category_COOLPIX.page
Hier de Nikon d3100 prima ding. Al merken wij wel dat wij hem steeds minder pakken.. de smartphones van tegenwoordig zijn ook van prima kwaliteit. Met dagjes weg/vakantie gebruiken wij hem alleen. Voordeel van deze vonden wij dat hij ook filmt in HD kwaliteit en de prijs natuurlijk.
Als ik jou was zou ik voor een compact camera gaan. Ik heb nu een systeem camera, dat is er een met verwisselbare lenzen en volledig handmatig in te stellen maar daarvoor was ik altijd hartstikke tevreden over m'n Sony Cybershot.