Persoonlijke Sint dvd en moeilijke kindernamen

Discussie in 'De lounge' gestart door mol81, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ik zie dat al helemaal voor me... mijn man kijkt mij erg raar aan.. waarom ik zit te lachen:)

hoe spreek je het dan wel uit? ben ook wel benieuwd wat hij er van maakte...

2. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik heb hem ook besteld

Ik heb beide namen gecontroleerd op spraak en op de dvd is het helemaal goedgekomen.

Mocht je de dvd bestellen krijg je een mailtje met als er ieta mis is je zsm contact moet opnemen.

3. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik heb nergens zien staan dat je hem vooraf kunt bekijken
    je kan wel de uitspraak van de namen testen

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    Ik moet m ook nog bestellen.maar zat ook met t probleem van uitspraak

5. flower28

flower28 Actief lid

13 mei 2011
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    #25 flower28, 3 nov 2012
    Laatst bewerkt: 3 nov 2012
    Wij hebben ook 1 besteld ben benieuwd, mn dochter heeft ook een moeilijke naam, wat vaak verkeerd wordt uitgesproken. Maar heb de uitspraak doorgemailt dus ben benieuwd!
    Hij wordt volgende week verzonden en ga het dan gelijk checken (alleen de naam de rest wil ik pas zien met 5 dec haha) maar denk dat het wel goed komt!

Ben zo benieuwd naar de gezichten van de kids :D Vind die dvd's zo leuk.

Hier een link voor als je hem wil bestellen ;)

Video van de sint!

6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

hahahahahahhahahhaha! Wat een grappig topic... WEER een goeie reden om je kinderen gangbare namen te geven al begrijp ik hier dat die ook nog wel eens verbasterd worden. Toch maar terug naar het tijdperk van Truus en Jan dan kan de Goedheiligman het tenminste allemaal goed uitspreken!

7. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Waha dat is een wel bekent probleem.

Jaslene........wat maak je er van he.
    Tis djaslien als je het uit spreek maar gewoon lezen wat er staat geschreven is het makkelijkste voor de meeste.
    Tja papa en mama houden van aparte namen hahaha.

Maare die dvd lijkt me een leuk idee

8. mol81

mol81 Niet meer actief

Die beste man moet natuurlijk wel een beetje met zijn tijd mee gaan hè:p. Je kinderen een gangbare naam geven omdat de Sint hem anders niet uit kan spreken gaat me net even te ver:).

Ik waag het er gewoon op. Komt vast wel goed.

9. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Mayron is goed doorgekomen. Ik kon de uitspraak kiezen. Er stond Meeron of Majron, de tweede dus en die is goed doorgekomen haha

10. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Denk dat Sinterklaas zelf niet zo in het stenen tijdperk moet blijven hangen en een beetje meer up to date moet worden en sommige mensen ook. ;)

OT wij hebben hem ook besteld, hij is wel een stuk goedkoper dan vorig jaar. Hier hadden we vorig jaar dat hij de naam van de oudste niet herkende, toen heb ik het opgegeven zoals je het uitsprak, werkte perfect, dit jaar herkende de sint wel zijn naam dus dat was mooi ;)

11. Joh, er zijn zelfs mensen die de puntjes op de E in 'Damiën' wegdenken en er Daa-mien van maken, in plaats van Deemiejun ;)

Trouwens, waarom is dit filmje zoveel leuker dan dat gratis filmpje wat je kunt laten maken? Omdat het langer is ofzo? Ik ken deze niet, eigenlijk. Bij de gratis versie moet je overigens een naam invullen en als die niet voorkomt in het systeem krijg je het filmpje zonder naam te zien ;)

12. mol81

mol81 Niet meer actief

Ik heb de dvd besteld.

13. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Oew, kweenie hoor Cygnet, met al die wilde namen van tegenwoordig zou een beetje Sint daar nog Troes en Djen, Djan, Jen, Zjan van kunnen maken;)...

14. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Waar kun je dat dan vinden?

15. mol81

mol81 Niet meer actief

Ik kan trouwens het aankoopbedrag terugkrijgen als drie mensen via een speciale link ook een Sint DVD kopen. Ik mag de link niet plaatsen, maar PB hem je graag! Wil je me helpen om het bedrag terug te winnen dan ontvang ik graag een PB.

16. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Hier ook besteld, de namen zaten wel goed we vieren het hier met een kindje van 5 en mijn zoon van 4 en ook mijn dochter van 8 weken.
    Voor mijn dochter was er niet zo veel keuze dus was erg benieuwd hoe ze dat zouden doen.
    Nou het was zo'n leuk stukje sint vertelde over haar leeftijd en dat ze dan nog een heel klein meisje was en omdat we hadden ingevuld dat ze heel lief en vrolijk is was dat er supergaaf in verwerkt.
    Kan niet goed uitleggen hoe maar had er tranen van in mijn ogen gewoon .
    Ben zooo benieuwd hoe de kids gaan reageren.

17. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

de sint is geupdate dus :D

hier trouwens ook meer van de ouwe garde die het verkeerd zeggen.. mijn schoonmoeder zal het nooit leren denk ik zomaar... heb maar gezegt dat ze hem maar j moet noemen klinkt toch beter als sjezus...

18. Volgens mij ging dat vorig jaar via de site van het Sinterklaasjournaal? Ik kan het zo snel ook niet meer tussen mn emails vinden.. Ik vermoed dat er dit jaar ook gewoon weer zoiets komt, dus ik vind het echt vreselijk zonde om daar 15 euro te betalen, als het echt niet meer is dan de naam noemen..

19. flower28

flower28 Actief lid

13 mei 2011
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    #39 flower28, 4 nov 2012
    Laatst bewerkt: 4 nov 2012
    Ik heb een kortingscode waarmee je de dvd voor 11,95 euro kan bestellen ipv 14,95 euro. Wie intresse heeft pb maar dan krijg je de code..;):D Code is alleen vandaag geldig.

20. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Sinterklaas gaat inderdaad gewoon met zijn tijd mee :D

Zouden meer mensen eens moeten doen :D

Deel Deze Pagina