Persoonlijke Sint dvd en moeilijke kindernamen

Discussie in 'De lounge' gestart door mol81, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    sorrymaar vind het een beetje raar omkritiek te gaan leveren op de namen die mensen kiezen voor hun kinderen.. iedereen vind wat anders mooi of dat nou moeilijk,makkelijk,hollands amerikaans of turks is.

kom zeg Laat iedereen in hun waarde!!

@Ontopic heb hem zelf ook besteld.. ben benieuwd.

2. mol81

mol81 Niet meer actief

Hoe krijgen jullie het toch altijd weer voor elkaar om van een leuk, fris topic een zeikgebeuren te maken?? En ook altijd dezelfde dames die dit doen. Zucht.

Ontopic: mochten jullie ervaring met de dvd hebben dan hoor ik het graag. Ik zou het ook fijn vinden als jullie me PB'en als je de dvd wilt bestellen want dan kan ik mijn aankoopbedrag terug verdienen.

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

hahaha, ik lig in een deuk om jou laatste zin haha
    ik dacht eerst het is een soort speelfilm waar de naam enkele keren in vermeld word, maar zie nou idd dat het een videoboodschap is met aan het einde cadeauvermelding :) :p

ga hem toch maar bestellen, alleen de naam van onze zoon word echt zo vreselijk irritant uitgesproken hahaha, net of de piet zijn zaakje klem zit zeg maar :p

4. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

hahah :D

Nee hij leest echt uit zijn grote rode boek op, je moet ook twee dingen opgeven die hij zegt over je zoontje. Zo heb ik bij mijn zoontje gezegd dat hij wat beter moet luisteren maar dat hij het tegenwoordig heel goed doet op school en dat hij steeds beter word. Mijn zus heb ik er ook in laten vernoemen en daar zegt de sint dan weer van dat er heus wel weer een nieuwe man op dr pad komt maar dat ze nu plezier moet gaan maken hahahah het is echt super leuk :D Je kan hem dus echt personaliseren naar jouw zoontje :D

5. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

Geeft hij ook zijn telefoonnummer aan je zus? :D

6. kippiekip

hahaha denk dat ze dat wel zou willen ja hahaha :D

Aw nee die is net van dr vriend af is op zich best zielig maar word scheit ziek van het gezeik enzo dus ik denk ik laat Sinterklaas wel even een goed woordje doen, misschien houd ze dan op :) Ze is 23 maar ze is nog steeds bang voor Sinterklaas en Zwarte piet whahaahh :D

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hahaha, wel gaaf dat je je zus er ook bij hebt laten zetten!

Hij is besteld :D grappig dat ''macdonalds'' staat vermeld tussen het lievelingseten :p dat heb ik er ook in laten zetten, en dat hij op de grote wc moet plassen haha

Ben benieuwd.. Zoon kennende heeft hij het er dagen over, die is altijd erg enthousiast bij dit soort dingen haha

8. kippiekip

Er staat veel tussen he ? Dat vond ik ook zo grappig, ik had al lol tijdens het bestellen van die dvd dus laat staan straks op pakjes avond :D

Ik kijk hem zelf wel al van de week, even kijken of die wel goed is en even voor genieten :D

9. Coquelicot

Heheheh, het leek me wel een leuke persoonlijke geste... Een leuke DVD voor je kids en een nieuwe vent voor je zus (moet ze wel op baarden vallen natuurlijk)...

10. kippiekip

Whahah zou wel lachen zijn, persoonlijke dvd voor me zus, trekt sint ineens zijn pakkie uit hahahah :D

11. Coquelicot

Hahaha zover had ik nog niet eens doorgedacht.... Het geeft het begrip 'bonustrack' wel ineens een heel nieuwe betekenis... :):D

12. kippiekip

Hahaha geweldig ...

Tja Kippiekip he, die denkt gelijk weer verder dan dr neus lang is hahah

13. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Heeft iemand de kortingscode??
    Ik zou 'm heel graag willen bestellen:)

14. esme66

esme66 Niet meer actief

Hè gatver... Moeten jullie zo'n onschuldig onderwerp nou weer zo eindigen.. ;)
    Dankzij jullie kan ik dit jaar niet meer naar de Sint kijken zonder hem al paaldansend aan zijn staf voor me te zien... Lonkend naar de zus van Kippiekip.. :p

Maaruh, ontopic.. Is het een dvd van de 'echte' sint..??

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ja ik! Ik stuur je een pb

16. Coquelicot

Ja, dat weten we pas als hij zijn 'staf' laat zien... ;)

17. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Whahahaha:D:D

18. esme66

esme66 Niet meer actief

wwhahahaha, waar staat de link om deze 50 Sinten Grijs te bestellen..???

19. Coquelicot

Volgens mij staat die hier ergens in (ik weet alleen niet op welke pagina...)
    :D

20. kippiekip

Deel Deze Pagina