sorrymaar vind het een beetje raar omkritiek te gaan leveren op de namen die mensen kiezen voor hun kinderen.. iedereen vind wat anders mooi of dat nou moeilijk,makkelijk,hollands amerikaans of turks is. kom zeg Laat iedereen in hun waarde!! @Ontopic heb hem zelf ook besteld.. ben benieuwd.
Hoe krijgen jullie het toch altijd weer voor elkaar om van een leuk, fris topic een zeikgebeuren te maken?? En ook altijd dezelfde dames die dit doen. Zucht. Ontopic: mochten jullie ervaring met de dvd hebben dan hoor ik het graag. Ik zou het ook fijn vinden als jullie me PB'en als je de dvd wilt bestellen want dan kan ik mijn aankoopbedrag terug verdienen.
hahaha, ik lig in een deuk om jou laatste zin haha ik dacht eerst het is een soort speelfilm waar de naam enkele keren in vermeld word, maar zie nou idd dat het een videoboodschap is met aan het einde cadeauvermelding ga hem toch maar bestellen, alleen de naam van onze zoon word echt zo vreselijk irritant uitgesproken hahaha, net of de piet zijn zaakje klem zit zeg maar
hahah Nee hij leest echt uit zijn grote rode boek op, je moet ook twee dingen opgeven die hij zegt over je zoontje. Zo heb ik bij mijn zoontje gezegd dat hij wat beter moet luisteren maar dat hij het tegenwoordig heel goed doet op school en dat hij steeds beter word. Mijn zus heb ik er ook in laten vernoemen en daar zegt de sint dan weer van dat er heus wel weer een nieuwe man op dr pad komt maar dat ze nu plezier moet gaan maken hahahah het is echt super leuk Je kan hem dus echt personaliseren naar jouw zoontje
hahaha denk dat ze dat wel zou willen ja hahaha Aw nee die is net van dr vriend af is op zich best zielig maar word scheit ziek van het gezeik enzo dus ik denk ik laat Sinterklaas wel even een goed woordje doen, misschien houd ze dan op Ze is 23 maar ze is nog steeds bang voor Sinterklaas en Zwarte piet whahaahh
Hahaha, wel gaaf dat je je zus er ook bij hebt laten zetten! Hij is besteld grappig dat ''macdonalds'' staat vermeld tussen het lievelingseten dat heb ik er ook in laten zetten, en dat hij op de grote wc moet plassen haha Ben benieuwd.. Zoon kennende heeft hij het er dagen over, die is altijd erg enthousiast bij dit soort dingen haha
Er staat veel tussen he ? Dat vond ik ook zo grappig, ik had al lol tijdens het bestellen van die dvd dus laat staan straks op pakjes avond Ik kijk hem zelf wel al van de week, even kijken of die wel goed is en even voor genieten
Heheheh, het leek me wel een leuke persoonlijke geste... Een leuke DVD voor je kids en een nieuwe vent voor je zus (moet ze wel op baarden vallen natuurlijk)...
Hahaha zover had ik nog niet eens doorgedacht.... Het geeft het begrip 'bonustrack' wel ineens een heel nieuwe betekenis...
Hè gatver... Moeten jullie zo'n onschuldig onderwerp nou weer zo eindigen.. Dankzij jullie kan ik dit jaar niet meer naar de Sint kijken zonder hem al paaldansend aan zijn staf voor me te zien... Lonkend naar de zus van Kippiekip.. Maaruh, ontopic.. Is het een dvd van de 'echte' sint..??