haha toen ik 37 weken zwanger was wou mijn vriend niet meer hij was bang dat het kindje hem zou voelen omdat ie ingedaald was
bij ons gebeurt ook niet zoveel meer haha. Ik heb erg veel last van mijn bekken dus een makkelijke houding vinden is erg moeilijk nu.
nu nog wel maar ik het begin wilde hij echt niet en ik denk dat het vanaf nu ook wel minder gaat worden.buik word nu aardig groot natuurlijk en hij voeld die kleine ook erg veel (hoeft zijn hand maar op me buik te leggen)
Ik hoop dat mijn zin nog terugkomt... vanaf het begin van de positest is er hier niks meer gebeurt...
Hier heel weinig. De zin is er ook niet echt. En ik heb veel last van mijn bekken en buik en dat helpt ook niet. Bij mijn zoontje was het ook zo. De eerste 3 maanden wou ik niet. En daarna kreeg ik een buik en wilde mijn man niet echt meer. Was bang dat die de baby pijn zou doen. Je mag mij ook een pb sturen hoor. Geen probleem.
tis meer ik ben erg onzeker,,,voel me lelijk en ben bang,datie niet met me wilt omdat ie me ook lelijk vind,,,ligt dus aan mezelf hahaha
dat verschil blijft er altijd. mannen vinden hun hoogzwangere vrouw vaak erg aantrekkelijk, juist omdat je zo duidelijk kunt zien dat ze het bewijs van jullie liefde dragen! Mannen zijn wat dat betreft net zo emo als wij hoor, al uiten ze het niet altijd! En wij vrouwen... ach wij voelen ons walvisjes op het droge en begrijpen niet dat dat mooi kan zijn... in het Engels hebben ze een mooie zegswijze... beauty is in the eye of the beholder... dat betekent zoveel als schoonheid wordt bepaald door degene die het ziet, niet degene die het bezit. Zolang hij je mooi vindt, is er dus niets aan de hand!