Wat is het soms toch verwarrend... vanmiddag kreeg ik (20 weken zwanger) onder in mijn buik heel erge krampen. Kon er bijna niet rechtop van staan. Maakte me meteen zorgen. Toen kwam er (vies praatje) flink wat lucht en weg buikpijn. Waren het dus mijn krampende darmen Wie heeft ook wel eens dat je je zorgen maakt om pijn in de baarmoeder en dat het uiteindelijk je darmen blijken te zijn? Krampen je darmen dan zo laag in je buik? Groetjes zonnetje
ik heb dit gister ook gehad, alleen toen kwam het bij mij via onder en boven er met vlagen uitzetten verschikkelijk is dat liefs joanita
Ja, ik ken het. M'n darmen lijken zo'n beetje overal te zitten, volgens mij is de boel gewoon flink verschoven.
Ik heb het met 12,5 week gehad. Zo'n erge kramp dat ik helemaal ineen dook er er niet van kon slapen en in paniek de huisartsenpost heb gebeld 's nachts... Paar dagen later moest ik naar de vk en die zei dat mijn baarmoeder groot was en op de darmen drukte. Ik heb last van het prikkelbare darm syndroom maar zulke erge kramp had ik nog nooit gehad.
Ik heb het regelmatig, maar dit komt ook vooral omdat mijn stoelgang niet echt lekker gaat sinds ik zwanger ben. Ik krijg voordat ik naar de wc moet zeg maar erge buikpijn en krampen onderin me buik. Dit duurt dan een paar uur voordat ik echt naar de wc kan en het kwijt ben Dus het hoort er waarschijnlijk bij denk ik, dat je darmen wat van slag zijn.