persoonlijke vraag/ vrijen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door music4life, 24 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ik zit nog in de erg misselijke fase.... we hebben gisteren wel sex gehad maar ik werd erg misselijk van dat bewegen.... pppfffff
    ik vind het trouwens wel extra lekker en gezellig n ik zwanger ben... het is extra speciaal..

gr Jose

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.219
    113
    Brabant
    ik heb ook ong. de hele zwangerschap droog gestaan.. mannetje wilde echt niet meer.. vond het allemaal zo raar en eng.. (en ook omdat we zo vaak hebben "gemoeten" )De paar keer zijn letterlijk op 1 hand te tellen..
    Ben benieuwd of we het dalijk nog wel kunnen;)

3. Angelie

Angelie Bekend lid

21 okt 2008
    607
    0
    0
    Als wij gevreeën hebben, heb ik een aantal dagen daarna erg last van pijn onder in mijn buik. Dus ik denk dat we het voorlopig maar bij de alternatieve methodes houden...Vind vriendlief ook niet erg zegt ie.

4. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

wij vrijen nog steeds wanneer we zin hebben

on 1 a 2 keer per week :)
    maar soms 2 weken niet.. gewoon als we willen.. en me man vind me juist mooier nu ;) want me borsten zijn groter :) hihi

5. Bij ons hetzelfde haha,
    Maar de eerste 2a3 maanden had ik echt geen zin in sex dus hebben we het ook niet tot weinig gedaan en nu.... regelmatig.

6. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Ik heb daarna ook een ontzettend harde buik... maar niet pijnlijk.. mn hele buik staat wel ontzettend strak.. en soms wel beetje vervelend...
    We hebben een paar weken maar 2-3x per week sex gehad, maar nu weer dagelijks. Alleen die harde buiken vind ik erg vervelend.
    Tijdens de sex zelf geen last, maar soms lastig omdat ik al denk aan de harde buik die gaat komen ná de sex :p
    Ach vriend heeft nu nog niets te klagen, hij zal het nog wel moeilijk gaan krijgen als het echt niet meer gaat. Maar natuurlijk snapt ie dat ook wel.
    Moet wel zeggen dat het een paar weken geleden echt even niet ging, toen wilde ik bijna zeggen dat ie maar een ander moest zoeken voor de sex omdat ik echt niet wilde en me schuldig voelde... Achteraf onzin haha maar ja :) En hij zou dat ook absoluut niet willen gelukkig.. maar voelde me er toch best rot om.

7. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

hier nog best vaak, er is niet zoveel veranderd..

je mag pben hoor danielle

8. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Wij hadden sowieso al niet heel veel sex, nu is dat op zich niet verandert :)

9. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Jullie zijn hier allemaal aan een eindje zie ik maar ik zit nog maar in de begin fase alleen nu is het elke keer na de sex dat als ik dan naar de wc ga ik roze bloedverlies heb... En ik weet wel dat dat komt doordat alles beter doorbloed is maar ik vind het maar eng en daardoor wil ik liever niet meer...
    Ben bang dat ik straks daardoor een miskraam krijg ofzo want mensen die vaak een miskraam krijgen wordt ook afgeraden om sex te hebben in het begin dat zeggen ze dan toch ook niet voor niks...

10. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Wij tot een paardagen voor d-day...ook met het idee...straks ga ik ook een poos vloeien en dan doen we het zeker niet (eerst de wond in de baarmoeder laten genezen)

11. aafke77

aafke77 Actief lid

21 jul 2008
    190
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik ben nu 16 weken en had in het begin ook helemaal geen zin. Het begint nu wel weer een beetje terug te komen maar het is nog steeds niet heel veel. Nu alweer een week niet....tja.....

12. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    Bij de eerste hebben we het altijd gewoon gedaan tot de dag voor de bevalling, maar nu sinds de positest pas 1 keer, en ik heb er eigenlijk gewoon geen zin in, ben misselijk de hele dag door en vind het gewoon niet fijn dat er iemand aan me lijf zit.Hopelijk komt dat wel weer terug.

13. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Is er nou medisch bewijs voor dat het slecht zou zijn in de 1ste weken? :(:
    ik maak me nu ook wel een beetje zorgen :(

14. music4life

music4life Niet meer actief

geen idee @ medich bewijs, maar ik ken al 5 vrouwen die veel sex hadden in de eerste weken .maanden van de zwabgerschap en dat is nou niet bepaald goed geweest,,kijk ik weet het verder ook niet,maar ik ben toch ook wel voorzichtig geweest,niet te hard ,zegmaar,,maar vrijen jah gewoon blijven doen,,, als het gaat tenminste he hihahaiah

15. mach86

mach86 Actief lid

@hodje: volgens mij is daar geen bewijs voor, en kan je gewoon seks hebben.

@danielle: je mag mij ook pben.

Hier heel weinig seks, als ik zeg 9 keer in 9 maanden, dan is dat veel..
    het lukt gewoon niet. Mijn man is vol begrip, hij zegt dat t wel weer komt, en dat ik nu zwanger ben dus dat ik me geen zorgen hoef te maken :) hij is lief :)
    Ik moet zeggen, ik mis het wel, maar kan het nu missen als kiespijn, lekker tegenstrijdig he?

16. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.827
    881
    113
    Noord Holland
    ik had in mijn zwangerschap helemaal geen zin meer. en als we sex hadden dan had ik gewoon echt kramp daarna. op t einde nog wel 2 keer sex gehad maar had daardoor wel dik een week weeen die niet meer weg gingen en ook niks deden. en ik voelde ook tijdens de daad nikita bewegen dus dan was mijn zin meteen vertrokken haha

en mijn man vond mijn alleen maar mooier en sexier tijdens mijn zwangerschap en moest m soms gewoon van me afslaan ondanks dat hij begreep dat ik geen zin had.
    en nu nog. door de hechtingen heb ik nog steeds geen zin in sex. wel weer gehad hoor maar dat deed zon zeer dat ik meteen weer voor ff geneen was haha

liefs susanne

17. meisjex

meisjex Actief lid

9 aug 2008
    128
    0
    0
    Ik had in het begin ook (bruin) bloedverlies en er is mij toen door de gyn geadviseerd even (1 a 2 weken) geen sex te hebben.

18. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Volgens mij kun je in het begin van je zwangerschap gewoon sex hebben hoor...het vruchtje is goed afgeschermd ;)
    Wij hebben 't ook gewoon gedaan en ze zit er nog steeds :)

19. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

15 okt 2008
    497
    0
    0
    Ik vind het niet kloppen als gezegd word dat een vrouw een mk kan krijgen door vaak of regelmatig sex te hebben in de eerste paar weken van de zwangerschap.
    Je krijgt GEEN mk door sex te hebben.
    Het is wel zo dat als je bloedverlies hebt door sommige*lees dus niet eens alle*verloskundige wordt aangeraden even te wachten met de penetratie zodat het eventuele wondje in je vagina/baarmoedermond kan genezen.
    En vanwege het eventuele infectiegevaar.
    Anders zou elke vk en arts elke zwangere afraden om sex te hebben de eerste paar weken.
    Dus keep your facts wright!

20. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Nou zeg sorry hoor... Ik zeg alleen maar wat ik gelezen heb ik zeg niet dat het zo is dat je een miskraam krijgt door sex ik zeg dat ik heb gelezen dat de gyn of vk het kan afraden als je vaker een miskraam heb gehad... Het staat echt op internet dus je hoeft er niet gelijk beledigd over te zijn ik vraag het alleen..

Deel Deze Pagina