Ik voel me zo ^%%** Ik ben zooooo blij dat we een zoontje krijgen. En nu las ik net dat iemand een meisje krijgt, en ik voelde even een soort van jaloezie? Terwijl ik zo blij ben dat we een zoontje krijgen. Nu voel ik me vreselijk schuldig tegenover dat lief klein jongetje in mijn buik Ik weet ook niet waar die gedachte ineens vandaan kwam, maar voel me zo rot, dat ik zelfs moest huilen.. Zo allemaal ineens binnen een kwartiertje, pfff.. ik voel me echt schuldig! En ik moest het even kwijt..
Niet schuldig voelen. Misschein moet je even wennen aan het idee. Volgens mij heeft iedereen wel een (lichte) voorkeur. Ik ben hartstikke blij met allebei, maar zou het toch wel erg leuk vinden als het een meisje is. Maar volgens mij wordt het een jongen. En daar ben ik ook blij mee. Is altijd goed, maar een voorkeur mag hoor. Ik denk dat mensen snel een sociaal wenselijk antwoord geven, want je mag geen voorkeur uitspreken. Zodra je er niet blij mee bent als het niet jouw voorkeur is, heb je wel een probleem denk ik.
ik heb al vanaf het begin het gevoel dat er een binkie inzit maar zou me straks ok wel een beetje schuldig voelen als het een meisje blijkt te zijn, ik noem ukkie namelijk automatisch hem en hij
Is toch ook begrijpelijk! en volgens mij volstrekt normaal hoor! Wij hebben pas te horen gekregen dat we weer een zoontje erbij krijgen. Ik hoopte vantevoren heel erg op een meisje. Toen hoorde we dat het een jongetje ging worden was ik aan de ene kant heel erg blij. Maar er is ook een kleine teleurstelling omdat we dan waarschijnlijk nooit een meisje zullen krijgen. Nooit van die schattige kleertjes kopen. Nooit meisjes dingen doen. Maar toch ben ik ook heel blij met mijn kleine kereltje! Volgens mij echt niks mis mee. Je vooral niet schuldig voelen hoor! Tja en die hormonen zorgen er dan ook nog eens voor dat je om zo iets nu al in tranen uit kan barsten. Gewoon lekker laten gaan meid!