ik ben opzoek naar ervaringen van winkel eigenaren! Ik wil graag een winkel openen, en daarvoor een kassa en pin apparaat aanschaffen welke gekoppeld zijn, maar ik kom al snel op alleen een kassa voor 1000 euro. dit moet goedkoper kunnen zou je denken. tweedehands kan ik ook maar weinig vinden. wie helpt mij?
Wij hebben een winkel, 2e hands computer met kassaprogramma gekocht. Incl. Scanner enz. Waren inderdaad iets van 1000 kwijt. Ook nog een contract afgesloten voor hulp bij de software updates enz. Bij de ING een pinautomaat gekocht, geen idee wat die kostte. Je kan ze ook huren meen ik. Daarnaast nog een abonnement voor het gebruik. Bij ons kassasysteem zit ook gelijk voorraad beheer in. Dat vonden wij wel handig. Tis alleen een hele hoop werk om dat hele systeem te vullen met aantallen en al die verschillende producten..
Pinapparaat kan je vaak huren. Er zijn zaken die tweedehands kassas verkopen. Anders een kijken op bva auctions, daar worden ze ook vaak aangeboden uit faillissementen
Ik ben opzoek naar een kassa met pin koppeling maar ze zijn bijna allemaal zonder of heel erg duur. Ik vind 1000 euro echt wel de max voor de kassa
Volgens mij kan je ook 'huren'. Dan sluit je een abbonament af met een computersysteem bedrijf en die heeft daneen kassa voor je. Durf het niet met zekerheid te zeggen