Hoi! Ik ben gister ergens aangenomen en moet nog een formulier invullen voor hun. Bij het kopje van persoonsgegevens staat bovenaan voordat ik mijn adresgegevens moet invullen: "persoonsnummer". Je zou dan denken dat dat het bSN (sofi)nummer zou zijn. Maar kennelijk is dat niet zo, want onder hetzelfde kopje moet ik ook mijn BSN invullen. Wat is dan een persoonsnummer? Er staat ook niet bij dat dit een nummer is dat het bedrijf moet invullen. Wie o wie helpt mij?
ja dat denk ik ook dan.normaal is het inderdaad het bsn nummer. maar denk dat je nu nog een extra werknemers nummer krijgt ofzo.
Ja dat kan ik wel doen. Ik kan er eventueel wel even een memo-blaadje op plakken dat ik niet wist wat ik bij persoonsnummer moest neerzetten. Of is dat ook raar?
Mag ik nog een vraag stellen? Wat is nummer ID-bewijs? Want in datzelfde kopje moet ik ook het BSN invullen. Is een nummer ID-bewijs dan het documentnummer op je kaart?
Inderdaad gefeliciteerd zeg! Je had hier al eerder een topic over je sollicitatie, geweldig dat je bent aangenomen. Grote schouderklop, goed gedaan!