Propje bloed verloren

Discussie in 'De bevalling' gestart door , 25 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

heej meiden

Ik heb vannacht een propje bloed verloren.
    Ik merkte dat er in mijn onderbroek wat bloed zat..en met afvegen veegde ik echt een stukje jah soort roodvlles weg...ongeveer 1 cm.
    vanmorgen veegde ik rose slijm weg..en nu niks meer..

Ik ben zo benieuwd of het nu echt door gaat zetten...of dat het nog lang kan gaan duren... niemand kan mij er antwoord op geven,maar wat denken jullie?

groetjes sandra

2. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Heej meissie,

Had het je vanmorgen ook al gesmst. Het kan 2 kanten op gaan natuurlijk. Maar ik hoop voor je dat het snel door gaat zetten en dat jullie snel jullie wondertje in jullie armen mogen houden.

Spreek je snel weer.

Dikke kus

3. Niet meer actief

jaah weet ik... maar jah...vind het spannend! hihi
    en heb nu ook buikpijn nog steeds dat ongie gevoel.. maar jah nu let in natuurlijk op ieder klein dingetje!

xxx san

4. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Das te begrijpen meid, het is allemaal nieuw natuurlijk, je weet niet precies wat je te wachten staat.
    Maar het gaat in elk geval niet lang meer duren.

Kus

5. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

het kan een begin zijn maar hoeft absoluut niet je kan zelfs nog overtijd lopen terwijl je je slijmprop ben verloren

dus om te zeggen kan nu niet lang meer duren dat klopt niet het kan zelfs nog een inleiding worden omdat je te ver overtijd loopt

ik hoop natuurlijk voor jou dat het snel begint maar ik zou er niet op gaan zitten wachten

succes groetjes nathalie ;)

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Hoop je dat het snel begint?
    Ik hoop eigenlijk voor je dat het nog even duurt, als je nu bevalt is je baby nog best aan de vroege kant.

7. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    Bij mij was ze binnen een week geboren na het verliezen van een paar druppeltjes bloed en roze slijm.

Deel Deze Pagina