heej meiden Ik heb vannacht een propje bloed verloren. Ik merkte dat er in mijn onderbroek wat bloed zat..en met afvegen veegde ik echt een stukje jah soort roodvlles weg...ongeveer 1 cm. vanmorgen veegde ik rose slijm weg..en nu niks meer.. Ik ben zo benieuwd of het nu echt door gaat zetten...of dat het nog lang kan gaan duren... niemand kan mij er antwoord op geven,maar wat denken jullie? groetjes sandra
Heej meissie, Had het je vanmorgen ook al gesmst. Het kan 2 kanten op gaan natuurlijk. Maar ik hoop voor je dat het snel door gaat zetten en dat jullie snel jullie wondertje in jullie armen mogen houden. Spreek je snel weer. Dikke kus
jaah weet ik... maar jah...vind het spannend! hihi en heb nu ook buikpijn nog steeds dat ongie gevoel.. maar jah nu let in natuurlijk op ieder klein dingetje! xxx san
Das te begrijpen meid, het is allemaal nieuw natuurlijk, je weet niet precies wat je te wachten staat. Maar het gaat in elk geval niet lang meer duren. Kus
hoi hoi het kan een begin zijn maar hoeft absoluut niet je kan zelfs nog overtijd lopen terwijl je je slijmprop ben verloren dus om te zeggen kan nu niet lang meer duren dat klopt niet het kan zelfs nog een inleiding worden omdat je te ver overtijd loopt ik hoop natuurlijk voor jou dat het snel begint maar ik zou er niet op gaan zitten wachten succes groetjes nathalie
Hoop je dat het snel begint? Ik hoop eigenlijk voor je dat het nog even duurt, als je nu bevalt is je baby nog best aan de vroege kant.
Bij mij was ze binnen een week geboren na het verliezen van een paar druppeltjes bloed en roze slijm.