Kan iemand mij vertellen waar PESA onder narcose gebeurd? Mijn man wil het alleen nog laten doen als hij onder narcose mag. Ik hoor het graag. Liefs, Minnie
het is meestal met een ruggeprik.. het voelt natuurlijk niet fijn, je voelt de druk als ze de zaadjes opzuigen zeg maar. Maar dan nog is het echt wel te doen, en als je aangeeft dat je het nog voelt kunnen ze misschien wel wat meer roesje geven. Je hoort nl meteen wat de opbrengst is van de pesa, dus dat is wel weer fijn. Trouwens, de punctie die jij moet ondergaan is ook niet erg prettig, is ook onder een roesje en geen narcose. Je vriend zal even zijn tanden opelkaar moeten bijten, maar het is echt wel te doen hoor! Misschien dat ze in belgie of duitsland met algehele narcose werken, maargoed.. daar kan iemand anders misschien antwoord opgeven. Wij waren in het umcg onder behandeling.
oh lees nu dat je zwanger bent na icsi. (gefeliciteerd trouwens)hij heeft dus al eens een pesa laten uitvoeren begrijp ik?
@katek en cupcake Ik heb waarschijnlijk gisterenavond een miskraam gehad. Mijn man heeft toen gezegd dat hij nog wel een pesa wil ondergaan in een ander ziekenhuis maar dan onder narcose, hij heeft vorig jaar pesa ondergaan en nog steeds heel veel pijn. Hij had tot nu toe altijd geroepen; nooit meer!! Maar nu is hij bijgedraaid en heeft hij gezegd dat hij het wel onder narcose wilt. Misschien is een ruggeprik ook een idee.
minimouse.. ohjee wat vreselijk voor jullie.. is er nog een kans dat het blijft zitten of is het echt al over? ik begrijp dat de zaadjes van de eerste pesa inmiddels allemaal op zijn? Ik weet niet of ze een tweede keer een pesa doen. Volgens mij doen ze dat liever ook niet ivm littekenweefsel etc. Maar ik weet ook niet of alle ziekenhuizen dat wel of niet zo doen. Jammer dat je man er zo´n last van heeft gehad. Die van mij voelt het soms nog wel een beetje. Het is natuurlijk ook niet niks! Maar ik zou dan gewoon eens gaan informeren bij diverse ziekenhuizen als dat kan. Bij babyboom heb ik toen een stel gezien in Belgie, gent geloof ik of brussel.. en die deden ook iets van pesa en volgens mij gingen ze toen beide onder narcose, zij ook geloof ik bij de punctie. Misschien dat ze er daar anders over denken.. ik wens jullie veel sterkte toe..
ow wat vreselijk voor jullie!.... je zegt waarschijnlijk....dus ik hoop voor jullie dat het vruchtje gewoon lekker op zn plekje is blijven zitten!!! en dat het een andere (?) bloeding is geweest.... heel veel sterkte...
Ik weet niet of de kleine er nog zit. Ze willen in het ziekenhuis geen echo maken. Ik lig nu in bed ik heb het zooo koud. Ik weet niet het ziekenhuis het sperma doorstuurt naar dusseldorf. of naar gent. We hadden 8 rietjes. en we hebben totaal 5 embryo's laten terugplaatsen. Pesa is een punctie dus ik denk wel dat ze het nog een keer doen. mijn man heeft ook 2 hersteloperaties gehad.
vervelend dat ze niet even willen kijken.. ik heb zelf een bloeding gehad met 6,3 weken. Toen alleen een vruchtzakje te zien.. een week later wel een hartje. Ik duim voor je meis.. ik heb in een ander topic even aan mijn vriendinnetjes die in belgie en duitsland lopen gevraagd of ze daar onder narcose pesa enzo doen.. je hoort van me.. sterkte!!!
in brussel hebben ze bij iemand een tese onder narcose gedaan.. maargoed, dat is een biopt nemen. dus weet niet of ze dat daar anders zien.