ovulatiebloeding, eisprong of gewoon raar.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door twins2009, 29 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    Mijn cyclus doet elke maand anders. De afgelopen maanden had ik meestal een dag of 3-4 slierten ( beetje helder maar soms ook troebel) bij afvegen en soms zeurende pijn. Vorige maand, de maand dat ik voor het eerst ovulatietesten gebruikte had ik geen slierten. Op de dag van mijn positieve test wel ineens vruchtbaar slijm ( waterig en helder) en 1,5 dag na test s'middags paar uur echt pijn.

En deze maand had ik even geen zin in ovulatietesten en had ik mijn ei pas over zeker 4 dagen en zelfs over 7 dagen verwacht. Maar nu komt weer een verschil met andere dagen. Ik heb sinds donderdagavond ( cd9 of 10) ineens weer die slierten. Die avond ook geklust maar wel pas nadat ik de slierten had ondekt. Veel eerder dan verwacht want ik verwachte pas na het weekend iets te gaan opmerken van mijn eisprong. Op vrijdag waren die veel erger, maar is het dan sperma of vruchtbaar slijm?. Vanochtend was het met afvegen ook een hele klodder maar daar zat ook bruinig in. een beetje zoals de kleur als je net ongesteld word maar dan met een hele klodder gelig/helder slijm. Ik heb geen zeurende pijn maar ik kan dat bruinige ook niet plaatsen. Heb het nog nooit gehad.
    De rest van de dag geen slierten meer, alleen toenet weer een beetje met afvegen. Ik zit nu op cyclus dag 11 of 12. Zou mijn ei vannacht geweest zijn en dat ik de pijn niet heb opgemerkt?
    Geen idee wat ik nou eigenlijk wil met mijn verhaal, maar vind het gewoon weer raar. Ik ben al 3 jaar pilloos en wist elke maand wat mijn lichaam deed. Maar vorige maand en deze maand is het zo anders als normaal.

Deel Deze Pagina