2week langer zwanger dan verwacht wel ongesteld geweest wie kent dit

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ninaatjuh, 3 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ninaatjuh

Ninaatjuh Bekend lid

16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw
    Hoi dames

Ben toch even benieuwd of mensen zich hierin herkennen
    Op oudjaarsdag heb ik mijn 1e echo gehad naar mijn berekening was ik toen 6 weken ben rond 18 november nog normaal ongesteld geweest
    18 dec werd ik niet ongesteld misselijk gespannen borsten dus testen dikke duidelijke streep zwanger
    Nu ben ik dus al op 8 week en 1 dag gezet op oudjaarsdag kindje leek ook echt op die termijn te zijn kwa groei maar nu vind ik het zelf zo eng dat ik wel ongesteld geweest ben

Ik heb een pittig verleden mei 2019 dochter verloren bij 19week zs door cysteuze nier andere nier ontbrak

Ben gewoon bang dat dit een slecht voorteken is ik weet misschien dom dat ik zo denk maar maak me gewoon zorgen heb dit nooit eerder gehad en zwangerschap niet gepland moet normaal dmv iui en hormooninjecties proberen in verwachting te raken in 8 jaar tijd nog nooit spontaan zwanger geraakt

Nu ontzettend dankbaar maar toch ook bang

Mijn vraag is dus zijn er mensen die zich hierin herkennen verder zwanger zijn dan je berekend hebt en of nog ongesteld geweest zijn

Alvast bedankt

DN2017 vindt dit leuk.
  2. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.572
    3.507
    113
    Ikzelf niet, maar vriendin van mij dacht 8 weken zwanger te zijn, maar bij de 1e echo bleek ze al 12 weken te zijn.

Afgelopen mei is ze bevallen van een gezonde zoon.

Ninaatjuh vindt dit leuk.
  3. Ienemine

Ienemine Fanatiek lid

20 feb 2018
    1.515
    854
    113
    Vrouw
    Herkenbaar! Hier ook echo met 6 weken toen was ik ineens 8 weken zwanger... en met 11 weken werd ik nog 6 dagen vooruit gezet. Dit klopt absoluut niet met mijn cyclus.
    Maar goed het zal wel en het gaat gewoon goed ondertussen ben ik 37 weken zwanger.
    Goede zwangerschap toegewenst!

4. Ninaatjuh

Ninaatjuh Bekend lid

16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw
    Wat fijn om te lezen dankjewel voor je reactie

5. Ninaatjuh

Ninaatjuh Bekend lid

16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw
    Wat bijzonder zeg fijn dat je zwangerschap goed verloopt geeft me wat positieve moed bedankt voor je reactie en succes met de laatste loodjes

6. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Ik denk dat je een hele vroege eisprong had en dan nog snelle innesteling/groei. Je krijgt bij de berekening 2 weken cadeau, omdat de meeste vrouwen niet weten wanneer hun eisprong was. Volgens de berekening van 8+1 zou je ei op 18 november zijn geweest. Wat lastig is aangezien je toen ongesteld was, maar een paar dagen later als je ongesteldheid zo'n beetje over was zou wel kunnen. Of misschien was je ongesteldheid geen echte ongesteldheid, maar een ovulatie- of innestelingsbloeding.
    In ieder geval, als de echo er gewoon goed uit zag zou ik proberen me niet druk te maken. Snap dat dat moeilijk is met je verleden. Maar hoor heel vaak dat er met de echo termijnen uitkomen die eigenlijk niet kunnen. Ik werd zelf ook 6 dagen vooruit gezet, terwijl dat niet kan want ik wist wanneer mijn eisprong was. Maar snellere groei dan verwacht zou ik me minder zorgen om maken dan als ze je 2 weken terug hadden gezet...

7. Ninaatjuh

Ninaatjuh Bekend lid

16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw
    Dankjewel voor je reactie
    Is erg moeilijk niet druk maken inderdaad maar ga proberen te genieten en moet gewoon positief blijven hoe moeilijk ook
    Dat het deze keer goed zit klinkt ook logisch wat je zegt denk dan inderdaad dat ik een vroege eisprong gehad heb
    Echo was gelukkig goed dankjewel

8. sarah28

sarah28 Fanatiek lid

14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Ook gehad bij mn zoontje, was uitrindelijk geen ongesteldheid maar innestelingsbloeding van n paar dagen.
    Vooruit zetten is vaak geen slecht teken hoor!

9. Ninaatjuh

Ninaatjuh Bekend lid

16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw
    Gelukkig maar heb het nog nooit eerder gehad maar komt dus vaker voor dankjewel

sarah28 vindt dit leuk.
  10. Dagda

Dagda Fanatiek lid

8 jul 2019
    1.687
    1.855
    113
    Vrouw
    Ik ben 11 dagen vooruit gezet. Iets wat eigenlijk niet zo kunnen.
    Ik zou dan namelijk al de innesteling gehad hebben voor we gemeenschap hadden gehad haha
    Maar tot nu toe gaat alles helemaal goed en keurig op lijntje. Verwacht gewoon dar ik nu over tijd ga meer richting mijn eigen uitgerekende datum.

11. Ninaatjuh

Ninaatjuh Bekend lid

16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw
    Haha das helemaal bijzonder
    Dat kan ook nog is heel goed inderdaad fijn dat alles goed verloopt :D

Deel Deze Pagina