Nou mijn pessarium is eruit. Het deed wel echt heel erg zeer even, maar daarna was ik wel opgelucht. Had geen bloed hierna, dus viel alles mee.. Heb nu wel menstruatiepijnen en veel slijm, maar denk dat dat normaal is.. Heeft toch strak om je baarmoedermond gezeten.. Nu dus afwachten!
Sorry lees je berichtje nu pas. Als alles verder zo voorspoedig zal blijven gaan dan wordt ik uiterlijk ingeleid met 38.0. Ivm de tweelingzwangerschap en omdat ik zwangerschapsdiabetes heb. Hoop heel erg dat mijn lichaam zelf begint met de bevalling na 37 weken hihi. Maar dat zie ik eigenlijk niet gebeuren Cercalage plaatsen ze hier niet met een tweelingzwangerschap. De beste resultaten zijn hier geboekt met het pessarium dus ze vinden dat de beste optie. Het pessarium is er hier een aantal dagen geleden zelf uit gekomen. Besloten hem niet meer opnieuw te laten plaatsen. Mijn lichaam is nog steeds rustig hopelijk blijft dat nog een week of 5 zo
Wauw hij is er zelf uitgekomen? Hoe kan dat? Zat ie niet helemaal goed vast dan? Of teveel druk erop? Hoop dat t nog even alle aal goed blijft zitten haha, maar je weet het nooit. Hoelang was je nu zwanger? Bij mij niets veranderd. Beetje slijm, soms wat krampjes en steekjes, maar kan ook van de indaling zijn. Nog het idee dat ze wel even lekker blijft zitten ahaha. Voel me ook goed! Merk wel meer druk beneden, veel meer plassen.. Maar voorderest nee niks! Ben benieuwd wanneer jij bevalt ourmiracle