Pest jouw kind?

Discussie in 'De lounge' gestart door Doula, 1 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Pest jouw kind?

1. Ja

2. Nee

3. Ik weet het niet

4. Anders

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Ik heb 'weet ik niet' geantwoord. Mijn oudste dochter van bijna 9 zou wel eens iemand kunnen hebben gepest. Op die leeftijd begint dat gedoe in de klas. Ze is heel sociaal en is met iedereen bevriend maar ik kan me voorstellen dat ze wel eens een pester volgt. Ik heb regelmatig gesprekken met haar hierover omdat ik niet zou willen dat ze iemand gaat pesten. Ik hoop niet dat ze iemand pest dus, maar ik steek mijn handen er niet voor in het vuur.

2. Foxter

Foxter Niet meer actief

Mijn dochter is 2 en pest nog niet. Ze is wel een onzeker meisje, en daardoor soms een beetje baldadig. (vooral niet laten merken dat je een beetje nerveus bent ;) ;) ) dus het zou zomaar kunnen dat ze later anderen pest om zichzelf in een veilige hoek te plaatsen.
    Ik hou het dus wel een beetje in de gaten, maar dat doet elke ouder mag ik hopen.

3. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Ik heb werkelijk geen idee..
    zeg nooit nooit, maar heb haar wel gezegd dat ik liever niet wil hebben dat ze andere kindjes boos/verdrietig maakt.

Ook al zo vroeg mogelijk aangegeven dat ik niet wil hebben dat ze over zich heen laat lopen. Dus als ze drie keer wordt gebeten (wat toen ook is voorgekomen) tja.. dan geef maar eens een tikkie terug.

Ik heb er zelfs een boek over geschreven, ben niet gepest maar weet wel dat het héél veel kapot kan maken.

Deel Deze Pagina