Hallo, Ik moet gewoon even mijn verhaal kwijt hier, We waren vanmiddag even met onze zoontjes van 2 en 4 bij mijn ouders, De kindjes waren heerlijk aan het spelen met water, allemaal heel gezellig, Totdat de jongste naar binnen liep en de deur achter zich dichttrok, en zijn vingertje ertussen kreeg, Hij gilde moord en brand ,dus ik sprinte erheen, hij bloedde als een gek, en ik keek en zag dat zijn vingertopje nog aan een puntje vansthing,echt een heel akelig gezicht,ik raakte ook wel wat in paniek, maar gelukkig nam mijn moeder het over die werkt in de zorg heeft gelijk een drukverband aangebracht en ik ben de huisartsenpost gaan bellen, uiteraard direct heen gegaan, en het is nu gehecht, erg sneu allemaal, Maar het bloed nog steeds heb net al gebeld weer met de huisartsenpost en we moeten het nu een half uur aankijken en anders terugkomen Bah ben er nog steeds naar van
He gets... Ben altijd zo bang voor die ongelukjes. Gelukkig hier nog niet iets heel erg gehad. Sterkte! Knuffel hem maar lekker!!
Akelig he! Ik heb het bij mn buurjongentje gezien, toen 1 jaar, buurvrouw stond in alle staten aan de deur "Ik heb je hulp nodig, een spoedgeval!" Gelukkig is het bij hem heel goed genezen en kan hij zn handje nog volledig gebruiken. Sterkte met je kleine knul!
ppfff dat is idd schrikken! Ons zoontje zat vorig jaar met zijn duim tussen de poort bij een kindje hier in de straat, kwam toen flink bloedend aanrennen. Bij hem was ''alleen'' zijn nagel er af en zijn duim gebroken. Was ook even bang dat het erger zou zijn. Hoop dat het vingertje weer volledig geneest, beterschap!
Brrr da's zeker schrikken. Hier ook toen ik klein was m'n vinger tussen de deur gehad en er mist nu een klein stukje (geen heel topje hoor ). Fijn dat het gehecht kon worden en veel sterkte/beterschap.
bah bah, heel veel sterkte. Hoe is het nu met hem? Ik had het laatst bij mijn oudste vd 2.. ik had de ander op de arm en wilde de deur dicht doen... ze zat bij de achterkant vd deur met haar hand... ik zei weg met die hand daar want mama moet de deur dicht maken... dit deed ze maar net toen ik de deur dicht wilde doen toch net die vinger weer ertussen.... huilen huilen huilen... gelukkig keek ik net op tijd en zat er alleen een streep op haar handje maar jeetje wat schrik je dan.. kan me jou reactie ook echt wel voorstellen.. Micchan even off topic... ik zie dat je zwanger bent. wat leuk! Gefeliciteerd. Had ik even gemist. Hoe voel je je?
Hoi meiden, Gelukkig is de schrik wat gezakt, al staat het beeld van de vinger nog op mijn netvlies, Het bloeden is gestopt gelukkig! Hij zelf is super vrolijk net alsof er niets gebeurt is