Even een vraagje hoor (ga sowieso de huisarts nog bellen). Het viel me laatst al op dat ik niet aan zijn piemel mocht komen bij het verschonen. Aangezien het verschonen sowieso al een redelijk gevecht is, maakte ik me in eerste instantie geen zorgen. Maar ik zag nu ook dat zijn piemeltje aan de onderkant rood is. Niet bij de eikel maar meer het onderste gedeelte vlak bij de balzak. Kan dit een ontsteking zijn? Of gaat het vanzelf over als ik het goed schoon hou? Hoe kan ik dat het beste doen? Hij gaat namelijk niet iedere dag in bad, omdat hij een droge huid heeft. Gewoon met een washandje doen ofzo?
paar dagen smeren met bepanthen en dan gaat het snel over..mn zoontje heeft het ook gehad.. is waarschijnlijk een irritatie van de huid
met ontsteking is het dikker en juist ook puntje ook rood.(tenminste was het hier zo) ik hoop t geen ontsteking is. dat is heel pijnlijk bij plassen en krijgt ab kuur.pfff.
Mijn zoontje heeft dat ook wel eens. Gewoon geïrriteerde huid. Beetje bepanten of sudocreme op smeren. Als mijn zoontje dat heeft geeft hij ook aan dat het zeer doet dan laat ik hem zelf zijn piemel schoonmaken met een doekje en mag hij meehelpen insmeren, vind hij dan leuk. Zo heb ik geen strijd dat ik zijn piemel niet mag schoonmaken en in smeren