Hallo ik heb 30 juni mijn laatste ongi gehad en ben nu reeds 50 dagen overtijd. Ik heb een week of drie geleden bloed geprikt en een urinetest gedaan en die waren negatief. Nu wil mijn gyn dat ik met provera begin, maar dat kan toch niet als je niet zeker weet of je zwanger bent? ik wordt er moedeloos van.
hoi, als je negatieve testen hebt en het bloedonderzoek is ook negatief, dan ben je niet zwanger. Dus dan kun je wel provera nemen. Je mag echter ook afwachten, geef zelf aan wat je wilt. Soms komt de ongesteldheid alsnog over een paar weken. Maar de artsen zijn verschillend van mening hoelang ze daarop wachten. Je bent in elk geval niet zwanger na die negatieve testen. Mirjam
maar na vier weken kan er nog van alles veranderen toch? ik ben 24 augustus bij de gyn geweest en nu dus alweer 29 dagen verder. ik vindt gewoon dat je niet met iets moet beginnen, terwijl je geen zekerheid hebt. heb dus in ieder geval een afspraak met de ha gemaakt. ik heb ook erg veel buikkrampen en dat stelt me niet gerust.
hoi, prima idee om dan naar je huisarts te gaan. Waarschijnlijk zit je ongesteldheid er wel aan te komen, je hebt buikpijn, maar wil het om 1 of andere reden niet doorzetten. Dat kan ook een psychische oorzaak hebben. Als je heel graag zwanger wilt zijn en je testen zijn negatief, dan kan het toch zijn dat je lichaam die ongesteldheid niet doorzet omdat jij het nog niet geaccepteerd hebt. Probeer het dus los te laten allemaal. Mirjam
ik wilde toch nog vragen. ik ben aan de clomid al anderhalf jaar, maar vanwege het feit dat we even pauze namen heb ik het twee maanden niet geslikt. kan het zo zijn dat de clomid nu helemaal is uitgewerkt en ik daarom geen cyclus meer heb. Gisteravond een wc papiertje vol met helderbloed verloren tijdens het afvegen, maar verder geen ongi. we blijven die buikkrampen en ze worden ook wel heftiger.