VERMIST: lekker warme zomer, zonder veel regen en donkere wolken. is sinds een paar weken ontsnapt. zou u kunnen opletten of u hem ergens ziet? wij maken ons erg ongerust! wat een pokkeweer
Ik zoek mee want ik zou de zomer ook graag terug vinden..! Wat een pokkeweer. En ik wil een badje buiten voor de kindjes en lekker kunnen varen met onze boot.
Bah, bah en nog eens bah! Ik heb de gordijnen nog dicht, ik wíl het niet eens zien. Maar goed, de oudste verveelt zich ook een beetje. Dus zo de regenlaarzen maar aan, regenjas, en plassen stampen maar. Je moet wat hè.
Ik ben zooooo blij dat ik over 2 dagen op vakantie ga... en ver weg, zodat ik zeker zon ga hebben. Ben dit helemaal zat!!
Mn man zit al een paar weken in Turkije en heeft beloofd hem mee terug te nemen wanneer hij zaterdag terugkomt. Dus blame him wanneer het zo regenachtig blijft
Buuuh ik wil ook op vakantie! Maar dat wordt pas eind september ivm werk en zieke man IK BAAAAL. We gaan wel allemaal leuke dingen doen; Walibi, musea's, Sprookjesbos, Efteling. Je moet wat....
Ik moet het ook maar tot vrijdag volhouden en dan ga ik lekker naar de zon toe. Als Mozes niet naar de berg komt, dan moet de berg maar naar Mozes komen
Vreselijk toch!!! Ik ga voor het eerst in jaren niet op vakantie! :x Ik dacht lekker een jaartje thuis te blijven, uitstapjes maken etc. Afgelopen 3 weken vrij geweest en wel wat uitstapjes kunnen maken en had op die mazzel met de buitenactiviteiten, maar had het mij toch anders voorgesteld. Volgend jaar maar weer lekker naar het buitenland!
Zelfsin Barca geen zomer? Mijn arme schoonzusje, zij is nu al 3 weken in NL met prutweer en als ze terug gaat naar Barca is de kans dus groot dat het daar ook slecht is. De temperatuur zal daar toch wel wat hoger zijn dan 15 graden!
Ja wel wat hoger tussen de 20 en 25 graden. Maar het is echt geen stabiele zomer. Tot nu toe al een paar weken deels bewolkt, wind en regen. Ben ik niet gewend
Dit is echt erg ja! Het is dat ik pas op vakantie geweest ben en nu al bij veel vliegmaatschappijen niet mag vliegen, anders had ik zo nog een last-minute geboekt.. Volgend jaar denk ik niet vooruit boeken, maar een last-minute bij weer als deze!
Ik vind het eigenlijk niet eens zo heel erg. Ik vind de hitte echt verschrikkelijk namelijk. Ik vind het alleen jammer dat we minder uitstapjes met de jongens maken vanwege de regen. Ideaal zou 20 tot 25 graden zijn met zon, maar als hier dan de zon eindelijk schijnt, is het direct zo vreselijk benauwd. Bleh!
Sluit me hier wel bij aan! Maar dan is het weer zo warm boven de 25 graden en dan hoor je de mensen weer van pff, word het maar weer wat kouder want dit is zooooo warm. (natuurlijk niet alle mensen hoor. )
Nou iets warmer mag wel hoor.. Dit is gewoon herfst. Gewoon lekker een zonnetje met 23 tot 25 graden. maar goed helaas. Ik hoop op september. Mijn man is dan een maand vrij. Kunnen we dan misschien lekker zeilen
nou ik denk in ieder geval dat we ons geen zorgen meer hoeven te maken over de droogte waar we een aantal weken geleden zoveel over hoorde, pfffffffffffffffffffff
Hierzo! En zo zie je maar, een mens is nooit tevreden. Ik zou bijvoorbeeld met alle plezier een paar graden jullie kant op sturen. Waarom moet ik nou wéér in hoogzomer met een buik rondlopen, puf puf.