pistoletjes doormidden en dan de halfjes gehakt, mozarella erop met tomaat en dan t broodje besmeren met pest en bovenop de mozarella en dan de oven in yummie
Dit is een heel lekker pesto recept en valt echt bij iedereen in de smaak. Spinazie Pesto Soep! Een Liter kippenbouillon zak spinazie van ongeveer 400 gram een ui drie tenen knoflook twee flinke eetlepels pesto zout en peper room eventueel parmezaanse kaas hak de ui en knoflook, fruit deze aan in wat olijfolie, voeg dan de bouillon toe en laat koken. Spinazie erbij en laat 10 minuten koken. Maak de soep fijn met staafmixer of blender. Roer er vervolgens de pesto doorheen. Naar smaak nog wat peper en zout en een flinke scheut kookroom! Serveren met geraspte parmezaanse kaas en soepstengels omwikkeld met parmaham. Ooohhhhh zo ontzettend lekker!!
Ik heb nu echt ontzettend zin gekregen in een vers broodje uit de oven met gesmolten mozzarella, tomaat en groene pesto....OHHH....maar alles is hier dicht op zondag :x:x:x bedankt he
Inderdaad daar door de pasta.. Ik vind het lekkerder om een saus te maken van pesto cremefraiche.. Borrdje met mozzarella, pesto en zongedroogde tomaat..
Kipfilet of zalmfilet even grillen en dan met tomaat en pesto in de oven. Door de koude pasta salades tosti tomaat pesto mozarella Eet smakelijk!
I love pesto! Helaas eet ik het zelden aangezien manlief allergisch is voor die heerlijke geurende verse blaadjes