Wij gaan trouwen!!!!!!!

Discussion in 'De lounge' started by Luuz, Sep 23, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    hoi hoi allemaal...

ik weet dat er meerdere topics over zijn, maar wil er zo graag een topic voor mezelf hihi...
    nou daar gaat ie:

WIJ GAAN TROUWEN!!!!!!

Heb hem vandaag gesproken aan de telefoon.. hij zit momenteel ergens richting engeland of ierland en had even bereik... hebben het er al eerder over gehad ook i.v.m. de beeb, maar besloten om volgend jaar te trouwen en dat hij het kindje eerst via de notaris te erkennen.... maarja, mr had andere plannen.. kreeg eerst te horen dat ik mag kiezen wat we zondag gaan doen.. meestal is dat ons relax dagje.. Nu had ik ineens zin in zwemmen..heerlijk in het water even gewichtloos zijn...dus moet van hem een nieuwe bikini en nieuwe kleren kopen, en daarna plompverloren dat we beter kunnen trouwen i.p.v. notaris.. Oke het is geen romantisch aanzoek, maar wel typisch hem haha.. Gaan dus z.s.m. in ondertrouw en dan met getuigen naar het gemeentehuis, en bij mn ouders een tuinfeest (hebben een boerderij dus heel veel ruimte, bij slecht weer zelfs overdekt)....

Pff, heb er zo'n zin aan!!
    nou dat wilde ik even melden.. houden het nog even stil voor familie e.d. totdat hij terug is, dus kan het niemand anders vertellen haha...

2. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    1,932
    0
    0
    Almere
    GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!! Geniet maar vast van de voorpret en koop maar lekker tijdschriften om vast mee weg te dromen! ha ha.

3. Einneh

Einneh Fanatiek lid

Mar 2, 2009
    4,581
    0
    0
    Friesland
    Gefeliciteerd! maak er een onvergetelijke dag van!!!

4. mendie

mendie Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,645
    0
    0
    den haag
    wat leuk! gefeliciteerd!

5. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    hihi zo'n raar idee... over iets minder dan 13 weken ben ik gewoon getrouwd haha... moet natuurlijk wel geregeld worden voor de beeb komt haha...

6. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd! :)

7. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    Super meis, van harte gefeliciteerd! :D

Wij gaan volgende maand :) ook lekker klein en vervolgens een feestje bij ons thuis :D

8. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    @ B en N: Ook gefeliciteerd!! Spannend he??

9. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

Aug 25, 2009
    1,660
    1
    0
    Oudenbosch
    Gefeliciteerd meis! Erg leuk :)

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Gefeliciteerd Roeltje!!! Je krijgt het wel super druk he: een kleintje op komst en een trouw! :p Maar ach, dat zijn dingen waar je echt naar uit kan kijken he.

Als ik zo'n aanzoek van mijn vriend zou krijgen zou ik ook heel blij zijn! Ik wacht nu al zo lang en nog steeds niets... Anders ga ik hem eens in de leer sturen bij jouw vriend! :D

11. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Gefeliciteerd!! heel veel geluk!!! :D

12. belin

belin Fanatiek lid

Jul 30, 2009
    1,477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd meid ! Maak er een mooie dag van ....

13. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Gefeliciteeeeeerd!
    Super zeg :D
    Wij gaan volgend jaar de stap wagen :D

14. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    @Mams: Ook van harte gefeliciteerd!! mensen die een leuk en romantisch aanzoek hebben gehad? *Dus niet zo onromantisch als bij ons het geval was*

15. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Ik heb mijn vriend gevraagd met een rode roos.
    Het was de bedoeling dat we lekker zouden gaan tafelen samen...Dus ik lekker koken en de hele poespas.
    Helaas was hij overdag bij mensen aan het werk geweest die hadden besloten dat we daar zouden eten...
    Noujaaaaaaaaaaaaaaa dan maar zo he :p

16. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    Ik ben vorig jaar gevraagd op mijn verjaardag, hele tuin vol bezoek was heel gezellig en opeens ging mijn vriend achter me staan. Om heel hard te vertellen hoeveel hij van me houd en hoe bijzonder hij me vind :$ schaamde me een beetje, meestal spreek je zulke dingen alleen uit als je samen bent :p (op die manier dan zeg maar).

Vervolgens ging hij op zijn knieën (door de zenuwen keek hij niet goed waar hij zijn knie zette en dat was dus op een lege fanta fles, die naar de andere kant van de tuin vloog. Haha das echt zo'n moment die je nooit meer vergeet) en kreeg ik een prachtige verlovingsring met de vraag of ik met hem wilde trouwen.

En volgende maand gaat het dan eindelijk gebeuren :D

17. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    oooh, wat lief!! *zou me volgens mij ook doodschamen haha*
    a.s. maandag gaan we in ondertrouw en op 17 november gaan we trouwen:D Voor die tijd dus nog tijd zat om leuke kleding te kopen hihi.. hebben het weekend erna als het kan een tuinfeest bij mijn ouders, dus makkelijk en snel huwelijk... vind ik veel gezelliger dan een grote bruiloft.. gewoon wat familie en vrienden erbij is voor ons genoeg:D

18. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    Wij gaan 5-10 in ondertrouw en 4-11 trouwen :D
    En dat weekend daarop "groot" feest bij ons thuis, gewoon lekker met bruidstaart en lekker hapjes etc.
    Wij hadden inderdaad ook zoiets van liever klein maar fijn, en vinden het zonde om zoveel geld uit te geven voor iets wat maar even duurt (ja ja iedereen zegt je trouwt maar 1 keer etc en dat is ook wel zo, maar dat doe je toch met je hart voor mijn gevoel en niet met je portemonnee). Wij hebben er simpel gewoon geen 5000 euro voor over en doen het liever klein en gaan met dat geld andere leuke dingen doen zoals ons huisje opknappen etc.

19. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Van harte gefeliciteerd Roeltje!!!
    Geniet van jullie mooie dag straks!:D

20. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    dat hebben wij ook hoor,,, vind het veel te duur voor die paar uurtjes.. ach ieder zijn eigen toch?

Share This Page