Deze hele zwangerschap, plas ik echt heeeeeel weinig , soms moet ik rennen naar de wc omdat de baby op mijn blaas trapt, tenminste zo voelt het wel. Maar echt wat ik op een dag plas is zo weinig echt elke keer gewoon paar druppeltjes en klaar. Hebben meerdere mensen dit ????
Ja, je blaasinhoud is ook veel minder omdat de baby in de weg gaat zitten.. En je had toch een topic over vocht vasthouden? Dan plas je ook minder..
Ik plas vaker, niet minder.moet erg vaak plassen, maar dan komt er ook echt wel wat uit zeg maar. Kan inderdaad met vocht vasthouden te maken hebben, of met te weinig drinken. Je blaas wordt wel wat verdrukt waardoor je eerder moet plassen maar in principe moet je wel gewoon goed plassen. Is je urine ook donkerder?
Kun je geen blaasontsteking hebben? Ik plaste de laatste weken ook heel weinig, terwijl ik dan soms het gevoel had dat ik op springen stond. Ik moest ook heel vaak naar de wc, al kwam er steeds bijna niks. Toen kwam ik op het idee dat het misschien een blaasontsteking was, maar dat wimpelde ik weg, omdat ik geen pijn had bij het plassen. Het werd wel erger en het gevoel dat ik had vlak voor het plassen werd steeds onaangenamer, al zou ik het nog steeds niet als pijnlijk omschrijven. Uiteindelijk was ik er vorig weekeind eigenlijk van het ene op het andere moment niet meer gerust op, dus maandag meteen naar de ha om urine te laten testen en had ik toch blaasontsteking.
ja ik dronk eerst weinig maar nu ik extra drink ik heb nou altijd flesjes water bij me , maar nog steeds hetzelfde, dit heb ik al vanaf het begin v/d zwangerschap. Mijn urine is gewoon wit/doorzichtig.
Oke maar ik plas wel erg weinig , wat ik op een dag plas is niet eens 1 bekertje denkik maar misschien is dat hem juist omdat ik vocht vasthoud
Nou wil ik je niet bang maken.. Maar heb je ook momenten dat je even wel goed kan plassen? En veel rugpijn? Kan ook begin zijn van een nierstuwing. Ik ben donderdag met helse pijnen naar ziekenhuis gebracht, waar ik overigens nu nog lig.. en gisteren kwamen ze met de uitslag dat ik dus nierstuwing heb. Heel vervelend en pijnlijk.. dus als je pijn er van krijgt zal ik toch even laten onderzoeken. Zo, dat was mijn goede advies van vandaag
nee heb deze hele zwangerschap steeds kleine druppeltes geplast,maar ik zal eraan denken als ik pijn heb ga ik gelijk naar de dokter. Maar wat vervelend tot wanneer moet je blijven in het ziekenhuis dan??
ik moet ook de hele dag kleine beetjes plassen. ik ben onder behandeling bij een fysiotherapeut, die constateerde dat ik door de veranderingen in mijn bekken heel veel spanning ben gaan vasthouden in mijn bekkenbodemspieren, waardoor ik niet goed meer kan ontspannen en dus ook niet goed meer kan plassen! ik kan mijn blaas dus gewoon niet leegplassen en heb constant het gevoel dat ik moet, echt heel irritant! doe elke avond wel wat ontspanningsoefeningen en begin v.a. woe. met zw. yoga, hopelijk helpt dat wat want ik heb ook al een blaasontsteking gehad hierdoor. blijf nu veel cranberriesap drinken!