Haay! Ik ben nieuwsgierig naar wie er allemaal in april uitgerekend zijn!! En hun ervaringen tot nu toe met de zwangerschap! En of jullie een buikje al hebben. Xx
Ik ben in april uitgerekend. Er is trouwens al een buiken topic voor de maand april. En er is geloof ik ook een bevallingslijsttopic. Hier wisselen we veel ervaringen uit. Maar welkom bij de club!
Ohh!! Haha datt wist ik niet! 😝 ik kon het maar niet vinden dus ik dacht open zelf eentje hahaha.. Ik ben 16 april uitgerekend xx
Oh Gefeliciteerd!! haha Ik heb nog best een kleine buikje, ( darmenbuikje ) vind ik zelf haha. maar je ziet wel wat
Ik ben 17 april uitgerekend, we hebben al een dochtertje van 2, wel 5 de zwangerschap en heb ook al best een buikje
Hallo Ik ben 20 April uitgerekend Volgende week weer naar de vk en ik kan niet wachten om weer het hartje te horen, pff ik word er maar onzeker van omdat ik nergens echt last van heb...(wel blij hoor, geen misselijkheid e.d ) Maar omdat je het nog niet kunt voelen schoppen nu wil je gewoon weer even dat geluid horen. Wel al best een buikje trouwens groetjes
hey ik ben 09 april uitgerekend! 4 dagen voor de verjaardag van mn dochter whaha. 21 november 20 weken echo :d
Wij mikken op 1 april, volgende week maandag hebben wij de 20 weken echo. Tot nu toe gaat het vrijwel klachtenvrij, dus genieten!
Ik op 18 april uitgerekend! Zwangerschap was een verrassing, niet gepland maar uiteraard wel welkom! (wel eerst maand nodig gehad aan het idee te wennen ) We hebben al een zoontje van 18 maanden. Wel weer een zware zwangerschap geweest tot nu toe, heb weer Hyperemesis Gravidarum gehad (maandenlang constant kotsmisselijk, overgeven en niets kunnen eten) en daardoor alweer een weekje ziekenhuis achter de rug. Nu stilletjesaan aan het beteren maar eten lukt nog niet zo goed en zo moe nog. Buikje is er nu wel al, ondanks dat weer een 5 tal kg vermagerd ben. Je kan echt al zien dat ik zwanger ben. Gisteren terug een goede echo gehad, en wat blijkt, was er opeens niet weer een minipiemeltje te zien op de echo! Had het al gezien voor gynaecoloog vroeg of we het wilden weten Had beetje gehoopt op een meisje (geen roze rokjes en kleedjes dus ) maar zijn ook heel blij met onze twee mannen. En de papa al helemaal haha! Voelt zich nu echt de man omdat hij twee jongens heeft gemaakt Zitten nu wel heel erg vast met de naam want we hebben zo geen flauw idee welke jongensnaam!!
hier heb ik een klein buikje, maar komook niet veel aan de laatste keerdat ik bijde gyn was met 16 wekenwas ikin een maand 100 gram aangekomen haha.. Ik ben de eerste weken ook super misselijk geweest veel spugengelukkig gaat het nu beter
ik ben 4 april uitgerekend en voel de kleine meid ook al, maar nog niet van de buitenkant. eerst had ik best wel al een buikje, maar had echt veel last van de darmen. nu ik medicijnen heb daarvoor is mijn buik stukken dunner alleen onderin een bolletje. 's avonds is die wel veel dikker. volgende week heb ik de 20 weken echo, spannend, maar wel weer zin om mijn kleintje te zien mijn buikfoto's staan ook in het april buikfoto topic.
Dat is nou toevallig. Ik heb vanmorgen ook voor het eerst een trapje tegeb mijn hand gevoeld. Wat een prachtig gevoel.
@ Sanne: leuk he zeg! Maakt het weer wat 'echter'! Verlang al tot mijn zoontje de baby kan voelen bewegen. Hij raakt nu mijn buik aan en zegt dan 'bébé' maar weet niet in hoeverre hij het echt snapt. Misschien als hij het echt voelt bewegen, dat hij dan het beter zal snappen.