Hallo, ik ben nu 6 weken en 1 dag zwanger van de 2e...Maar ik ben met vlagen zo misselijk, weten jullie wat ik hier aan kan doen??? Mijn vriend en ik hebben het nog aan niemand verteld, maar het is zo moeilijk voor mij, omdat ik bijna elke dag bij mijn moeder ben En ik kan moeilijk de hele dag klagen over dat ik misselijk ben, want straks gaat dat nog opvallen Wie oh wie weet wat ik hier aan kan doen!!!
voordat je honger krijgt iets eten.(dat heb ik dus gedaan en het werkte bij me, maar ik ben wel behoorlijk aangekomen.no problem)helemaal geen caffeine helpt ook vond ik.
Thnx, maar het probleem is dus dat ik helemaal geen honger heb...Dus ik eet gewoon, omdat het moet Vraagje tussendoor, deze site geeft geen goed tijd aan, of ligt dat aan mij
Lag aan mij, ik had de tijd niet goed staan 8) Maarre, deze site is dus helemaal veranderd en ik ben hier al zo lang niet meer geweest...Hoe plaats je de banner???
ja het is ingewikkeld, het lukte me ook met veel moeite. maar ik weet ni meer hoe ik het deed. sorrie. sommigen vinden kleine slokjes cola goed werken tegen misselijkheid.
slokjes cola werkte bij mij idd goed. en je moet onder gebruikersinstellingen en handtekening wijzigen moet je een banner plakken en dan komt ie er onder staan
Volgens mij zijn er onder 'Gezondheid' ook al een aantal topics hierover; daar staan heel veel tips in....
die vitaminepil en wat kleins eten voor je van alles gaat doen werkten bij mij.aleen geuren die zullen je vaak nog over je nek zullen laten gaan teminste bij mij.en al heb je geen trek klein droog iets eten of je wil of niet want anders maak je echt erger meid.voel echt met je mee eerlijk ben blij dat ik die fase voorbij ben.is echt even doorbijten en ja verbergen is gewoon erg moeilijk.
Thnx dames...Raar dat ik er bijna geen last van had bij mijn vorige zwangerschap..Maar had ook wel gehoord, dat het soms bij de 2e erger kan zijn...Tjah, elke zwangerschap is weer anders..En het helpt idd als ik ff een snoepje eet of iets anders...En afleiding hahaha!!! Maar vlees hoef ik ff niet, bleg..Ze zeggen ook dat vanaf week 6 tot 9/10 ongeveer een piek is wat betreft misselijkheid...Hoop dus dat het snel over is!!!