Wat kan dit zijn? Daalt baby nu al in?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Joh, Jul 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joh

Joh Actief lid

Sep 7, 2008
    200
    1
    18
    hey meiden,

Ik heb even een vraagje.

Vanochtend had ik ineens van uit het niets vreselijke pijn in m'n liezen onderbuik en vooral down under. ;)
    Zo erg dat ik niet op m'n stoel kon blijven zitten. De pijn was een beetje draagbaar toen ik voorovergebogen stond.

De pijn hield 1 a 2 minuten aan.
    Ik wist niet hoe ik de pijn moest opvangen, was zo erg.

Ik ben nu 28+1 weken zwanger, wat zou dit geweest kunnen zijn?
    Zou de kleine nu al indalen? Daar is het toch te vroeg voor?

Gelukkig heb ik die pijn niet meer gehad. Hoop het ook niet meer te voelen. ;)

2. Joh

Joh Actief lid

Sep 7, 2008
    200
    1
    18
    Ik heb trouwens al een aantal weken veel last van harde buiken die regelmatig erg pijnlijk zijn. Misschien heeft dat ermee te maken?

3. Jonon

Jonon Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    1,319
    0
    0
    In m'n huuske
    Voor zover ik weet zijn dit inderdaad indalingsweeën.
    Het kan echt haast ondragelijke pijn zijn. Ik heb het ook rond 28/29 weken gehad. Nu (laat ik het afkloppen) geen last van gehad.

Volgens de gyno wilt het helemaal niets zeggen over een vroeggeboorte ofzo. Je baby hoeft ook nog niet in te dalen.

Ik heb gisteren een echo gehad, en de beeb lag wel met haar hoofdje naar beneden maar was niet ingedaald.

Maar dat het pijn doet is zeker!

Sterkte.

4. 86Laura

86Laura Bekend lid

Jun 3, 2012
    772
    1
    0
    Zou misschien wel wat met harde buiken of indalen te maken kunnen hebben. Zou, als het terugkomt, wel ff bellen met je vk, die kunnen dit soort klachten vaak beter plaatsen en vertellen waar je op moet letten. Sterkte ermee!!

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Zou kunnen, dat het indalen is, maar kan ook gewoon draaien zijn, of de verkeerde kant opschoppen... Of ben je misschien wat druk geweest de afgelopen tijd?

Bij Thirza rond 30 weken enorme indalingsweeen gehad, echte rugweeen, die ook echt wel een uur aanhielden. Geen pretje, maar de dame werd -na vanaf 37 weken volledig ingedaald te liggen, en weer indalingsweeen- pas met 41+5 geboren :(

6. Cin85

Cin85 VIP lid

Jan 12, 2010
    12,562
    14,129
    113
    Female
    Kan inderdaad best van het indalen zijn. Heb die pijn bij mijn zoontje ook gehad, die was met 29 weken volledig ingedaald. Uiteindelijk met 39.2 geboren.

Deze baby ligt ook al volledig ingedaald, maar heb hierbij geen indalingsweeen gehad.

Als je zoveel last hebt van harde buiken moet je echt rustiger aan gaan doen.

7. Joh

Joh Actief lid

Sep 7, 2008
    200
    1
    18
    Het kan niet liggen aan te druk zijn. Ik doe al zo rustig aan.
    Want van de vk moet ik al rustiger aan doen door de harde buiken.
    Plus ik heb erge bi waardoor ik ook bijna niets kan.

Ik vermoed dat het dan misschien inderdaad door indalen van m'n baby komt.
    Over 2 weken moet ik weer naar de vk dan zal ik het vragen.
    Tenzij het weer terug komt, dan ga ik uiteraard gelijk bellen.

Share This Page