Sorry, deze pagina is niet beschikbaar De link waarop je hebt geklikt, is mogelijk gebroken of de pagina is verwijderd.
dan was ze ook vrij jong toen ze haar eerste kindje kreeg als die al 6 jaar is ze is pas 20. Het leeftijdsverschil is gewoon te groot veel te groot hij had haar opa wel kunnen zijn. maar ja hun leven niet het mijne.
Het had verdorie bijna zijn kleindochter kunnen zijn. En dan nog samen een kind. Ze doen maar, maar met een kind van 1 maand oud moet je al héél straffe redenen hebben om uit elkaar te gaan.
Jongens, leven en laten leven....Who cares. Laat meneer Cactus gewoon doen wat ie wil. Zal mij echt een rotzorg zijn. Leeftijdsverschil? Boeiend. Ik ken ze niet en hou dat graag zo. Ze doen maar.
'Peter Jan Rens toch nog samen met Virginia van Eck' | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Hij is van gedachten veranderd. Ze zijn toch niet uit elkaar. Hij beweert dat iemand dat op zijn Facebook en Twitter heeft gezet dat ze uit elkaar waren. Jaja. De broer van die Virginia heeft zelf in RTL Boulevard gezegd dat ze uit elkaar waren. Vast verzonnen. Kaktus had vast weer even aandacht nodig.
Whahahaha, kijk mij ik ben een vlinder die heeft zeker een klap van de molen gehad, van alle wieken 1!
Haha inderdaad. Kan me niet voorstellen dat iemand PJR interessant genoeg vindt om beide accounts te hacken. Wat een sukkel. Maar ik denk alsnog dat het maar een kwestie van tijd is tot het echt fout gaat. Als je zulke geruchten over jezelf de wereld in helpt ben je ook niet helemaal lekker in je hoofd.
Pff lekker aandachtsgeil. Vond het er wel dik boven op liggen omdat hij zijn hele Facebook vol gooit met foto's van de baby en dan opeens t kind achter laat. Maar goed ze zijn dus weer even samen tot hij weer aandacht nodig heb, dat mensen t nog plaatsen in de krant hahaha zou als ik een krant had het er gewoon uitlaten.
Ik snap er niets meer van wat is het nu?? Ik dacht overigens dat ze nog in het ziekenhuis lag, vanwege galstenen oid
Ik kan met haar alleen maar medelijden hebben. Ze is misschien 20 maar heeft al van jongs af aan een paar flinke tikken gehad. Op je 12 de zwanger en je 13de bevallen in je eentje. Ik wert niet wat voor bergen geluk hij die Virginia beloofd heeft. Maar hij is zo gek als een deur en weet aldoor weer mensen in z'n gekke fantasiewereld mee te trekken. Treurig
Run Virginia, Run... Die man is niet lekker! Je zult zijn kind zijn. Zeker zijn volwassen dochter schaamt zich toch de ogen uit haar hoofd nu. Triest!
Als kind al kreeg ik de kriebels van deze man. Terwijl iedereen van mijn leeftijd naar meneer cactus keek, kon ik niet naar die man kijken. En nog steeds gruwel ik van hem. Vies ventje.